Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 172 .. 187 | ||
nimbini am 08.02.2012
Re: Metabolic Balance @duffy.10 also ich han 10kg scho im erschte monat abgnoh mit metabolic balance... muesch eifach luege, dass es chleid häsch, wo meh dänn au guet 2 chleidergrössene chan inäh, das isch nämlich dänn bi mir de fall gsi! ich dänke, 10kg sind je nach usgangsgwicht machbar.... chan mer vorstelle, wänn z.bsp. 65 kg bisch und 10kg willsch abnäh, gahts länger als wänn 85 kg häsch.... | ||
| ||
happy83 am 08.02.2012
Re: Metabolic Balance Sälü zämä, ich han vor 3 Jahr Metabolic gmacht und super abgno...Leider hani letscht Jahr sgfühl gha ich nimm jetzt sicher nid wieder zue, wenni wieder "normal" isse | ||
livipivi nicht registriert am 08.02.2012Re: Metabolic Balance Hey Duffy, | ||
livipivi nicht registriert am 08.02.2012Re: Metabolic Balance Hey Happy | ||
happy83 am 08.02.2012
Re: Metabolic Balance
livipivi: | ||
livipivi nicht registriert am 08.02.2012Re: Metabolic Balance hi hi ja stimmt scho- mir isch es früher bi WW immer so gange. Aber MB mues ich sägä chani sit am September halte- jetzt wett ich aber na 8kg und s wieder streng si (ohni mal e sünd zwüsched düre) fallt mir au schwerer | ||
happy83 am 08.02.2012
Re: Metabolic Balance Wow da hesch aber i churzer ziit mega viel abgno*Respekt* | ||
Duffy.10 am 08.02.2012
Re: Metabolic Balance Baoh , ihr machet mir jo richtig Muet. Hei wenni so vel wör abnäh, denn wöri glaubs de glücklichschti Mänsch uf dere Wält. Also wenns würklich so vel würkt, denn isch das grad en doppelti Motivation. Mega mega. Freui mi doch grad no meh, dassi velecht i 3 Mönet chan 1 bis 2 Chleidergrössene weniger träge. Hätt nit dänkt, dass mer ebe so schnell chan würklich abnäh. Han doch bis jetzt scho fascht alles versuecht gha. | ||
livipivi nicht registriert am 08.02.2012Re: Metabolic Balance jaaa super machsch du das- hi hi weisch wie gnüssisches denn bi de erste usnahm- min Maa het sich immer schlapp glacht und s so herzig gfunde wie ich amel e halbi zeremonie gha ha und (im Sommer) denn jedes mal na es Erdbeer Cornet ha müese organisiere. Well under de Wuche hends im Gschäft fast täglich Glaces spendiert wege dere Hitz und ich ha ja nie dörfe. | ||
livipivi nicht registriert am 08.02.2012Re: Metabolic Balance @Duffy, bi mir het au nur s MB funktioniert- ha Jahrelang so viel Kilos z viel umegschleppt- aber das funktioniert echt- natürlich mer mues konsiquent si- aber ebe- einisch i de Wuche dörf mer ja und wie grad vorig gschriebe- das isch denn immer e Explosition im Muul und mer gnüssts na VIIIIEEEEL ME | ||
1 .. 78 .. 153 154 155 156 157 .. 172 .. 187 |