Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 111 .. 187 | ||
Tiffany-Girl am 09.08.2011
Re: Metabolic Balance @nimbini: Sorry, han nöd welle stänkere ! Aber das isch ja super, dass Du soooo vill Sache druff häsch, wo Du gern häsch! Ich ebbe au, finds genial - vor allem sooooo vill Fisch und au rächt vill Fleisch, das isch für mich natürli super! Ja, Sprosse - s Luschtige isch, ich han entdeckt, dass die uf eim Blatt als Eiwiis und ufeme andere als Gmües aagäh sind, bin schon siit Ewigkeite draa, de Beraterin mal es Mail z mache, damit sie mir das erchlärt... Aber vermisse tuenis au nöd, drum hanis damit nöd so pressant ... | ||
| ||
nimbini am 09.08.2011
Re: Metabolic Balance @tiffany-girl, keis problem! wänn mich gsehsch, merksch, dass ich gar nöd heikel chan si (mit mine rundige *g* die müend ja vo irgendwo her cho).... ebe mir fehlt halt würklich s'fleisch, aber mit 1-2 mal i de wuche chani läbe.... ganz verzichte hetti nöd chönne! ich glabue, ich hett echt meh es problem gha, hett ich au kei chuehmilchprodukt druf, wil all das geisse- und schafszügs gaht gar nöd.... ebe halt das milchige züügs! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 09.08.2011Re: Metabolic Balance jo genau, das hani jetzt au grad glese. han kurz min plan aglueget. | ||
sibeli nicht registriert am 09.08.2011Re: Metabolic Balance Ou Nimbini ech beniede dech grad sehr. Ech ha keis Kuhmilchprodukt droffe, au nor so Geisse- ond Schafsfrischkäse. Aber en guete hani ergendwie no ned gfonde ond Feta esch jo ned Schafsfrischkäse, oder? | ||
PrinzessinN nicht registriert am 09.08.2011Re: Metabolic Balance Ich würde jetzt Feta auch nicht zum Frischkäse zählen. Uiii bin echt froh...ich hab Hüttenkäse auf dem Plan...zum Zmorge kann ich meinen feinen Naturejoghurt mit Früchten essen...das passt. Ich hab Mal versucht Eier und Gemüse zu essen am Morgen. Brrr war das "eklig". Hab ich kurz vor 7 nicht runtergebracht. Zuletzt bearbeitet am 09.08.2011 | ||
Schlumpf79 am 09.08.2011
Re: Metabolic Balance Sehr intressant üch "zuzlese"! | ||
sibeli nicht registriert am 09.08.2011Re: Metabolic Balance Danke Prinzessin, du bist ein Schatz. Dann werd ich den mal in der Migros suchen gehen. Vermisse nämlich den Käse schon | ||
livipivi nicht registriert am 09.08.2011Re: Metabolic Balance @Tiffany: AAAAAHHHH das isch de Pilz. Ach mano- denn probier ichs mal us Ich ha überall gsuecht, de Name hani scho gseh, aber meinsch bin uf d Idee cho das dä de Austernpilz isch. Zuletzt bearbeitet am 09.08.2011 | ||
PrinzessinN nicht registriert am 09.08.2011Re: Metabolic Balance Jo ich weiss scho, dass Feta au Ziegekäs isch. Aber glaub kein Ziegefrischkäs, oder? Drum hani denkt, de Chavroux das isch en Ziegefrischkäse | ||
livipivi nicht registriert am 09.08.2011Re: Metabolic Balance Ja ich het jetzt Feta scho als Frischchäs bezeichnet, aber 100% weiss ichs ned | ||
1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 .. 111 .. 187 |