Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 21 .. 40 41 42 43 44 .. 116 .. 187 | ||
Diddl am 11.08.2011
Re: Metabolic Balance Mädels ihr seid super! Ihr habt mich motiviert, wieder mit MB weiterzumachen. Habe vor der Hochzeit 8kg abgenommen und war sehr damit zufrieden. Habe aber mein Ziel noch nicht ganz erreicht. Jetzt bin ich aber wieder motiviert und beginne am Montag mit der Vorbereitungsphase! | ||
| ||
Tiffany-Girl am 11.08.2011
Re: Metabolic Balance Hey Diddl, musst Du denn wirklich wieder von vorn beginnen? Wenn Du die 8 Grundregeln weiterhin eingehalten hast, kannst Du Dir die beiden Entlastungstage sparen! | ||
nimbini am 11.08.2011
Re: Metabolic Balance was ich würklich mega fies finde isch, dass min maa sit am sunntig bereits s'dopplete abgnoh hät wie ich und das, obwohl er nur am morge und am abig mit mir mitisst, am mittag isst er immer normal, uf das wo er halt grad luscht hät! isch scho mega ungerecht immer | ||
livipivi nicht registriert am 11.08.2011Re: Metabolic Balance a Alli wo so guet dürehebed und wietermached- IHR SIND SUPER UND ES WIRD KLAPPE. Bin fest stolz und ich wott au das ihr eu wieder oder s erstmal so super fühled wie ich mich mit dem Program. Bi mir sinds jetzt ca. 7.5kg und ich bin na ned müed wieterzmache. | ||
Carmile am 11.08.2011
Re: Metabolic Balance Hi zusammen | ||
PrinzessinN nicht registriert am 11.08.2011Re: Metabolic Balance Ich fange morn gem. mim persönliche Coach Tiffany-Girl mit de zwei strenge Wuche a. D Entlastigtäg spari mir Mol *puhh*. Ich wot würklich voll im Plan bliebe (mind. die zwei Wuche ohni Öl, und denn wiellicht au chli meh eifach mit Öl) und ganz wichtig mini Bulldoge bezwinge und mit Sport afange. Wot wieder, dass es mir so guet goht, wie au scho. Das isch mis Ziel! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 11.08.2011Re: Metabolic Balance Und han no vergesse...Carmile...das Forum isch echt genial...au was MB betrifft. Wil sust wür me jo für s MB Forum öppis zahle und do chame sich umsust mit glichgsinnte ustusche. Das findi genial. Ich han nie begrieffe, wieso ich so viel für s Programm zahle muen und denn au no für s Forum. Die hend doch en Egge ab...drum hani das gar nie gmacht. Und ich bin froh, do im Forum so viel Glichgsinnti gfunde zha, wo ihri Erfahrige, ihres Wüsse mit eim teile tüend!! | ||
Diddl am 11.08.2011
Re: Metabolic Balance @Tiffany-Girl | ||
Tiffany-Girl am 11.08.2011
Re: Metabolic Balance @PrinzessinN: Oh cool - ich bin offiziell persönliche Coach ! Ja, genauso würdis säge, zwei Wuche wieder total sträng, au ohni Öl, und dänn wieder mit Öl aafange und mal luege, wies lauft - wänd dänn Dis Wunschgwicht häsch, wärs glaubs langsam Ziit für Phase 3 bi Dir ! | ||
Diddl am 11.08.2011
Re: Metabolic Balance Naja...hab jetzt sicherheitshalber mal bei meiner Beraterin nachgefragt! Bin mal gespannt auf die Antwort. Wäre mir auch egal, wenn ich die 2 Tage nicht nochmals machen müsste....! | ||
1 .. 21 .. 40 41 42 43 44 .. 116 .. 187 |