Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 120 .. 187 | ||
dia nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance Pasta, Pasta und nomol Pasta! | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance guet, wenn ich so viel pasta esse wür, denn heit ruckzuck au es kg oder meh druffe...aber ebe...me lebt nur eimol und me chan nöd s ganz lebe uf alles verzichte. drum...gnüss es und lueg nächst wuche wieder...das chunt scho guet. | ||
dia nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance Ups Sorry PrinzessinN.... | ||
livipivi nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance @Prinzessin: Bi dinere erste Schlemmermahlziit plansch du e selbergmachti feini Pizza i- muesch luege die schmöckt dir na 1000x besser wend so lang druf gwartet hesch. Ich bin au voll Pizza und Pasta Fan. Megamässig | ||
Tiffany-Girl am 17.08.2011
Re: Metabolic Balance @schlumpf: Super häsch das gmacht, bin stolz uf Dich! | ||
livipivi nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance @Tiffany: Du machsch üs allne sooo Hoffnig. Danke | ||
Re: Metabolic Balance Das machi gern! Aber das bruuchts gar nöd, lueged Eu doch aa, Ihr mached das super ! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance @Tiffany-Girl: Dein Wort in Gottes Ohr . Ich hoffe, dass es nochher nüme so streng isch. Krass, dass ich diesmol eher Müeh han mit dene 14 Täg...aber ebe. Freu mich uf d Zit noch dene 14 Täg und jo livipivi...denn genehmige ich mir e feini Pizza und es Gläsli Rotwi oder so... | ||
Re: Metabolic Balance @PrinzessinN: Du muesch ja nöd so vill abnäh, au wänns jetzt müehsam vorwärtsgaht, aber nachher wirds würkli besser! Und ganz am Schluss muess mer würkli nur na die 8 Regle iihalte, und das lohnt sich uf all Fäll, damit mer nöd immer wieder vo vorne muess aafange... | ||
Sony nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance Tiffany: ich werde in nächster Zeit auch mit MB beginnen. Kannst du mir sagen, was das für 8 Regeln sind die man einhalten muss, am schluss? | ||
1 .. 25 .. 48 49 50 51 52 .. 120 .. 187 |