Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 121 .. 187 | ||
PrinzessinN nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance Juhhuuiiiii freu mich schon auf Phase 4. Diese zwei Regeln sind echt easy...ich beginne jetzt schon automatisch immer mit einem Bissen Eiweiss....und Wasser trinke ich auch genug | ||
| ||
Sony nicht registriert am 17.08.2011Re: Metabolic Balance juhui habe meine ersten beide MB Termine jetzt geht's los... lg und schönen abend. | ||
livipivi nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance Hoi mini Mitliedändä | ||
nimbini am 18.08.2011
Re: Metabolic Balance hey livipivi, du glaubsch es nöd, aber ich han trotz sündige geschter abig hüt morge au 300 gramm weniger uf de waag gha frög mich nöd, wie das gange isch, aber ja, isch natürlich au schön, hihi! han scho dänkt, ich müess hüt dopplet liide, aber so isch das natürlich super.... | ||
livipivi nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance Hey Nimbini- das isch ja mega! bi mir wärs 100% ned so gsi Aber find ich toll und motiviert jetzt wieder MB z esse- mmmhhh fein- also so en Zucchetti würd ich scho au mal gern mit Ricotta esse- ich mues immer Feta oder Geisslichäs oder höchstens Mal Appezeller neh, isch zwar au na recht fein- aber Ricotta isch halt meeega fein | ||
Schlumpf79 am 18.08.2011
Re: Metabolic Balance Bi mer geds hüt au Lachs met Salat, mmmhh fein! Zucchetti wurdi au gern esse, nur darfi die ned! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance Hey nimbini, bi mir gits hüt au Salot & Lachs | ||
livipivi nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance @Schlumpf: Jaa mega gell also ich matschä d Avocado mitere Gable und denn tue ich Pfeffer und Salz und Chili und es Sprützli Zitrone dri. Und ich liebes na 2-3 Cherrytomätli drischnätzlä. (d Avocado isch ja meistens z wenig Gramm und drum mit de Tomätli chunts guet) | ||
PrinzessinN nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance @livipivi: Jööö danke dir . Aber au du gsiehsch super us. Mues sege...die 8 kg weniger gsieht me dir sehr guet a (han jo d Föteli vo dim Polterobig gseh)...das isch en gwaltige Unterschied. Findi super, dass du mit MB agfange hesch!!! Und übrigens...du bisch echt e mega ufgstellti und herzlichi Person und hesch e gueti Usstrahlig...chani jetzt au live bestätige | ||
livipivi nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance *ganzfestrotwird* danke vielmal fürs Kompliment, also s doppelte Kompliment! Ja wenn ich die Fotos aluege, isch es echt en gwaltige Unterschied. Verschrecke amel grad echli das es sowiet het chöne cho... | ||
1 .. 27 .. 51 52 53 54 55 .. 121 .. 187 |