Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 122 .. 187 | ||
PrinzessinN nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance Jo du hesch recht...bi so vielne Fraue het me leider nöd d Möglichkeit, mit allne glich viel chöne z rede. Aber ebe....wär scho cool, wenn mir üs wieder Mol treffe chötet....und denn hocket mir alli anderst | ||
| ||
Schlumpf79 am 18.08.2011
Re: Metabolic Balance @Livipivi: danke schön förs Rezept, muessi unbedingt mal usprobiere! Darf zwar nid soviel Tomate (nur e halbi am Tag), aber sus gfindi sicher öpis anders zum drischnätze! mer werd allig rechtig erfinderisch | ||
livipivi nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance 2-3 Cherry gend sicher e halbi grossi, drum dont worry | ||
Schlumpf79 am 18.08.2011
Re: Metabolic Balance @Livipivi: tip top!! | ||
livipivi nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance GLACEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE- het ich jetzt gern es isch sooooooooo Schwinginiheiss und ich verlaufe fast und es isch mir richtig trümmlig vor Hitz. Jetzt het ich gern es Erdbeercornet- einersiets lecker und zweitens CHALT | ||
PrinzessinN nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance Mhhhh und ich nimme es Vanillecornet oder es Magnum *yummiieeee* | ||
nimbini am 18.08.2011
Re: Metabolic Balance hahaaaa schwinggi, ich chan nüme! ich liebe das wort eifach *g*! uf glace chani momentan guet verzichte, han au gar nöd so heiss! han aber defür chopfweh hüt und schwindlig isch mer au.... uuuund ich bin hundemüed, mir pennt schier s'gsicht i vor em pc! bin vorher scho uf de pippi-box gsi es paar minute go döse | ||
PrinzessinN nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance @nimbini: uiiii jo du bisch halt echt z spot is bettli cho...bi mir isch es eigentlich fast "normalzit" gsi...aber bin hüt au chli müed. | ||
livipivi nicht registriert am 18.08.2011Re: Metabolic Balance Ha Ha Nimbini, stell ich mir grad vor- det höckle und schlöfele | ||
nimbini am 18.08.2011
Re: Metabolic Balance @prinzessin, bin au froh, wänn ändlich fiirabig isch! weiss nöd, wie ich die zwei stunde no söll umebringe, villicht gangi nomal uf pi-box go pfuse, hehe | ||
1 .. 27 .. 52 53 54 55 56 .. 122 .. 187 |