Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 4 5 6 7 8 .. 98 .. 187 | ||
livipivi nicht registriert am 26.07.2011Re: Metabolic Balance @Prinzessin: Ja da hast du recht- gestern hat mein GG so ein feines knusprig, frisches Brot gekauft und es mit Honig und Konfi bestrichen. Ach das Brot hat gerochen- meist kann ich gut auf Brot verzichten (besser als auf Nüdeli) aber gester hätte es mich also schon gluschtet einmal nicht auf den Plan zu achten. | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance @Alli Mitliedändä: Also agfange hani mit de zwei erste Entschlackigstäg am 26.06. - hüt morge bin ich wieder uf d Waag gstande und han scho 6Kg weg gha- na 1.1 Kg. und ich gseh wieder es 6-i vorne. Das isch mal mis ersti Etappeziel- also ned Fertig denn, aber en Moment wo ich mich riesig druf freue. | ||
nimbini am 27.07.2011
Re: Metabolic Balance hey livipivi, so schön, gratuliere dir zu dim erfolg! ich bin ja au nöd die, wo das programm amigs meeega sträng gmacht hät, gaht bi mir eifach nöd, bin eifach z'wenig diszipliniert! han glaubs die erschte 4 wuche voll durezoge gha und dänn sind aber au 7kg verschwunde gsi! ja gäll, sobald en 10-er weniger häsch vorne, isch das scho en meeega erfolg, so schön! | ||
livipivi nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance Muesch luege Nimbini- so haltisches denn au besser uf längeri Ziit us. Well mer chan ja ned IMMER nur verzichte und so chasch dich jedi Wuche uf öpis freue und dir überlege für was du die Mahlziit "usgisch" | ||
PrinzessinN nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance @livipivi: Hey gratuliere dir! Schön z lese, dass du so erfolgrich bisch!!! Ich bin au wieder dranne, mich a min Plan z halte. Aber au nöd soooo mega streng. Chan das irgendwie nüme. Und am Mäntig het mir min Schatz es Schoggi-Brioche vom Sprüngli brocht...do hani nöd chöne widerstoh. | ||
livipivi nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance Das klappt sicher Prinzessin, ja s Wiederistiege isch für mich au immer s schwierigsti gsi. Ha das bi de WW's immer so gha, das wend eimal dusse bisch e riiiiieeeese Portion Disziplin brucht wieder streng z si. Drum isch es bi mir au immer wieder ufe gange..., ha eifach e Bulldogge als innere Schweinehund | ||
nimbini am 27.07.2011
Re: Metabolic Balance haha de mit de bulldogge isch s'geilschte, ich chan nüme | ||
PrinzessinN nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance Du seisch es...s Wiederistiege isch härt. Das merki jetzt selber. Letscht Johr bini so motiviert gsi und voller Disziplin. Han würklich 8 kg abgno und han mich mega schlank und super guet gfühlt. Denn isch d Wiehnachtszit cho...all die Esse...die feine Guetzli usw...und sit döte bini nüme im Plan. Ich isse scho gsund...also kei fertig Sache usw...aber sobald ich noch MB isse, denn gohts mir eifach besser. Ich fühl mich nöd so ufdunse und irgendwie liecht und fit...drum woti jetzt würklich im Plan bliebe. | ||
livipivi nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance @Nimbini jaaaa es Chiwawa wär ned so schwierig z bezwinge | ||
nimbini am 27.07.2011
Re: Metabolic Balance @livipivi ui nei ich chan nüme! mir gahts genau glich! ich hass es, wänn ich schwitze! han kei verständnis für lüüt, wo das geil findet bi mir isch au schwümme öppis vom beschte (aber das isch immer so blöd wäge de haare *g*) und yoga isch für mich super! hetti dehei no en crosstrainer im gästezimmer, aber de dient wohl meh als chleiderständer | ||
1 .. 4 5 6 7 8 .. 98 .. 187 |