Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 128 .. 187 | ||
nimbini am 30.08.2011
Re: Metabolic Balance @sniffi, danke, ich han mer jetzt nur s'öl kauft, aber dänn sött ich wohl s'tonic und wöschgel au mal probiere! hihi ja min maa hät geschter scho gmotzt, woni s'öl druf ta han, es stinki eso fescht aber was macht meh nöd alles für d'schönheit! han dänkt, das ränkt sich öppe i mit dene pickel, aber jetzt gaht das scho sit 5 mönät eso, finds furchtbar, chume mir vor wie en teenie..... | ||
| ||
sniffi am 30.08.2011
Re: Metabolic Balance bi mir isches fast äs Jahr gange bis es weg gsi isch - heb dure das chunt guet. s'öl alleige hett bi mir au nöd viel gnützt gha. Erscht won ich konsequent s'Gsicht gwäsche han und no mitem Tonic greiniget han isches langsam besser worde. | ||
nimbini am 30.08.2011
Re: Metabolic Balance @sniffi, ja das isch würklich verruckt! und ich han doch vorher und während de pille immer so e baby-huut gha! aber ganz ehrlich? ich glaube, wänn mir chind händ, wird ich wieder pille näh, ich han mich nie schlächt gfühlt demit, im gägeteil, ich han sie cheibe praktisch gfunde, kei pickel, kei starki mens, kei schmerze, schöni haare, han mal chönne schiebe, wänns nöd passt hät.... isch ebe scho no cool! aber ja, jetzt mal abwarte und luege, wie sich das ganze entwicklet, irgendwänn muess ja das alles besser werde..... | ||
sniffi am 30.08.2011
Re: Metabolic Balance @nimbini - also ich wirde Pille definitiv nie meh neh......ich han aber zum Glück au keis Problem mit minere Mens....han kei Schmerze und sie chunt mehr oder weniger immer regelmässig. Siit ich Pille nümm nimme han ich glernt uf min Körper zlose und ich merke also genau wenns sowiit isch aber äs stimmt scho, mit dä Pille chasch amigs chli schiebe wenns grad unglege chämti....aber was ich mim Körper mit däne Hormone atue, das wott ich nümm........und ebä Pickel lönd nah mit dä Ziit - dä Körper isch am useschaffe und das zeigt sich ebä au mit dä Pickel im Gsicht | ||
PrinzessinN nicht registriert am 31.08.2011Re: Metabolic Balance Hey Mädels | ||
nimbini am 31.08.2011
Re: Metabolic Balance hey prinzessin, so schön! es ist schon erstaunlich, was bei mb nur schon 2kg ausmachen.... ich habe auch ein paar jeans, welche ich zwar knapp zumachen konnte, dafür waren sie einfach knalleng und nur schon mit z wei kg weniger sind sie total bequem! mega cool...... | ||
PrinzessinN nicht registriert am 31.08.2011Re: Metabolic Balance Ja sag nichts...und gestern hab ich mich im Spiegel angeschaut (also nur das Gesicht). Ich habe ja eher ein rundes Gesicht...aber ich fand...es sieht mega schlank aus jetzt...wenn ich an die Fotos von Weihnachten 2009 denke...Oje...da war ich so speckig....und jetzt...schön schlank...und fühl mich super. Abgesehen von dem Ohrenproblem...meine Mutter meinte ja, das kommt sicher, weil ich nichts mehr esse. Dann sag ich ihr immer...ich esse 3x am Tag!!!! | ||
Schlumpf79 am 31.08.2011
Re: Metabolic Balance @PrinzessinN: sooo schön!! Freu mich grad met der met!! So öppis zeigt grad dass mr ufem rechtige Weg esch!! Hoffe dass das met dim Ohr schnell duet bessere!!! | ||
dia nicht registriert am 31.08.2011Re: Metabolic Balance Gratuliere PrinzessinN! Super... | ||
livipivi nicht registriert am 31.08.2011Re: Metabolic Balance Danke Mädels- hey Prinzessin MEEEGAAAA- ich ha am Sonntig au Hose agha wo mir na nie so ring gsesse sind, ned mal det wo ichs kauft han Das isch es super gfühl. Am So het mir doch tatsächlich öper gseit, du gheisch ja bald usenand!!! (Also det devo bin ich ja na wiet entfernt, aber gfalle hets mir gliech) | ||
1 .. 34 .. 65 66 67 68 69 .. 128 .. 187 |