Registrieren | Suche | Anmelden |
Metabolic Balance | ||
1 .. 6 7 8 9 10 .. 99 .. 187 | ||
dia nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance E guete zäme! | ||
| ||
Tiffany-Girl am 27.07.2011
Re: Metabolic Balance @dia: Ou ja Du, gueti Besserig, sorry, hani doch welle schriibe ... | ||
dia nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance Uhhhh uf Mais oder Brokkoli möcht ich scho nid verzichte müesse... | ||
Re: Metabolic Balance @dia: Kei Panik, jede chummt e individuelli Lischte über, das heisst na lang nöd, dass Du die Sache nöd dörfsch ässe! Und abgseh vom Mais und Aubergine gits bi mir eigentlich nüüt, woni vermisse, und sehr vill vo dem, woni nöd gern han, sötti au nöd - ich glaube, i villne Fäll tuet de Körper das au sälber chli reguliere via "gern ha" oder "nöd gern ha"... | ||
Re: Metabolic Balance Gopf, was isch hütt los, schriibe immer nur d'Hälfti vo dem, woni han welle... | ||
dia nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance Denn isch jo guet | ||
dia nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance Jo ich hoffe es goht bis Zoobe besser, sunst lüt ich halt nomol a... | ||
Re: Metabolic Balance Lieber na en Tag warte als z früeh und dänn en Rückfall ha! Ich bin sehr Angina-aafällig, mit dem isch nöd z spasse! Hans au emal "verhockt" und bin dänn zwei Wuche chrank gsi ! | ||
dia nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance So ich mach mir mol sälber gmachts Öpfelmuess, das rutscht wenigstens guet abe... | ||
sibeli nicht registriert am 27.07.2011Re: Metabolic Balance Ech be imene Turnverein ond gohne einisch i de Woche go torne. Dasch super, welli dete au emmer no mini beste Kolleginne atreffe. So gohni ebe au mol, wenns mi eigentli aschiesst go torne. | ||
1 .. 6 7 8 9 10 .. 99 .. 187 |