Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Metabolic Balance
Metabolic Balance
 1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 142 .. 187
Sony

nicht registriert

am 26.09.2011

Re: Metabolic Balance

armi livipivi. Weisch ids, was es isch oder hesch no gar nid zum Dokter chönä? lg u guäti besserig

Nach 34'343 gmeinsamä Stundä gäbä mir üs ds Ja-Wort

livipivi

nicht registriert

am 26.09.2011

Mues morn ad Spieglig- hüt Nacht isch ganz schlimm gsi, voll krassi Kollike gha. Ha vor luuter Jammere sogar de Maa gweckt am 4-i am Morge. Momentan isch es scho ned sooo schlimm, söss wär ich ned am schaffe, aber es isch ständig present - s Mageweh und es isch choge müesam

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011

Sony

nicht registriert

am 26.09.2011

ah oke. Ja das gloubä ig.... tuäsch mir grad mega leid

livipivi

nicht registriert

am 26.09.2011

Scho okay Sony, danke dir Weisch ich sterbe ja ned- obwohl ich hüt nacht ned so sicher gsi bin - aber wenn ich amel immer so echli weh han, isch es eifach saumüesam. Mer fühlt sich eifach ned gut.
Uuuuuhh und wenn ich dra denke das ich morn ab em 9-i nüt me esse dörf und de Igriff isch erst am 4-i. Wenn ich das blos dürehalte, gange ned go schaffe, so chan ich mich ned konzentriere und bin e schaurig nervös :-(

Sony

nicht registriert

am 26.09.2011

Muäsch eifach gnuäg zmorgä ässä.... vilächt usnahmswys nid nach MB?

livipivi

nicht registriert

am 26.09.2011

Ja uf jede Fall gnueg Eiwiess- das sättigt ja länger. Glaub iss eifach e doppleti Portion scho am 9-i am morge- mal luege ob ich das schaffe- de Zmorge find ich immer es Müesä...

Sony

nicht registriert

am 26.09.2011

dänkä denn a dich. mir geits morn abä eso. am 12.30 zmittag ässä, und d'Znacht chani ersch am 19.00 ässä, wöu ig bis am 5i muäs schaffä u när no zu mirä Beraterin ga

livipivi

nicht registriert

am 26.09.2011

De Abig fallt mir amel ned schwär später- det iss ich immer erst so nach 6-7 h. Chan eifach ned früher Min letzte Beratigstermin isch super gsi, muesch luege das motiviert grad namal me

PrinzessinN

nicht registriert

am 26.09.2011

@livipivi: Uiii denke morn ganz fest a dich und hoffe, dass alles ohni grossi Komplikatione vor sich goht. Hoffe du hesch gli kei sotigi Mageschmerze meh!!! Besito & drück dich!

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011

livipivi

nicht registriert

am 26.09.2011

Jö danke du Liebi, ja wär echt froh wenn de Scheiss endlich mal Ruhe ge würd

1 .. 48 .. 93 94 95 96 97 .. 142 .. 187

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.