Registrieren | Suche | Anmelden |
Was ich eifach mal muess los werde.... | ||
1 2 3 4 5 .. 8 | ||
Sunneblueme_12 nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... Ich kann euch alle sehr gut verstehen! | ||
| ||
nimbini am 28.07.2011
Re: Was ich eifach mal muess los werde.... ui ich bin also grad e chli erstuunt, dass soviel lüüt au so de apfupf händ im büro und nöd viel lauft, han immer dänkt, ich seig so chli die einzig, wo da versuecht ihri acht stunde chrampfhaft umebringe im büro! ich dänke ebe momentan grad e chli wie dia, bi eus sind chind au es thema und us dem grund hani eigentlich kei luscht zum jobwächsle! klar, wänns dänn erscht i zwei jahr oder so würdi ischlah, dänn isch es natürlich dümmer, wil ich han eigentlich nöd vor, no solang müesse durebisse i mim job.... ich bin ständig uf de suechi nach neue ufgabe, wie ich mini täg umebringe, es isch grässlich! han im fall ohni seich im letschte jahr mini ganz hochzyt und eusi 4monatig reis alles im büro plant, sooooviel zyt han ich! krass, hm! han dänn dänkt, es gäbi es paar neui projektli im büro, aber nüt isch gsi.... ja und drum schlahni mini zyt halt im internet z'tot und maile chli i de weltgschicht ume mit kollege aber jetzt öppis neus sueche bringts nöd.... | ||
dia nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @nimbini | ||
nimbini am 28.07.2011
Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @dia jö danke dir vielmal! ja ich freu mich also grad riesig ufs weekend, isch so chli mis highlight moementan ja uf die viele lüüt hämer eus scho igstellt, das isch immer so, aber wil mir soviel sind, machts nöd soviel us, mir händ immer was z'schwätze! am weekend isch ja no summerparty und dänn isch de park bis mitternacht offe und am sunntig chömer ja au scho früehner ine, wil mir det pfuset, drum hämer sicher gnueg zyt..... und am mäntig bini dänn halb tot und es tuet mer alles weh, ja mit em alter mag meh eifach nüme eso | ||
dia nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... Stimmt, mit so viel Lüt gits immer öbbis z schwätze, do wirds eim sicher nid langwilig... | ||
nimbini am 28.07.2011
Re: Was ich eifach mal muess los werde.... ja hauptsach, es rägnet nöd, dänn simer scho happy | ||
PrinzessinN nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @nimbini: Wow, ich bin au erstunt, dass es no glichgsinnti git. Mängisch denki, ich bin die einzig, wo 8.4 Stunde/Tag absitze muen . Das isch sowas vo müehsam und ich bin scho so wit, dass ich gar kei Bock meh han, wenns denn Mol was ztue git. Das sch.... dermasse a. Find das krass...so bini no nie druf gsi und jetzt bini irgendwie i dere Spirale. Wie du hani au 80% vo de HZ do im Gschäft organisiert...x versch. Liste gschriebe...Bilder vo Frisure, Make-up usw. gsuech...ich han au massig Zit | ||
dia nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... Hihihihi, goht mir amigs glich. Wenns bi uns e flaute git im Gschäft und uf eimal gits arbet, denn schisst's mi mega a die z mache, will grad so schön im Internet bin.... | ||
nimbini am 28.07.2011
Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @prinzessin, oh je, mir sitzed glaubs definitiv im gliiche boot! wil mir gahts au so, wänni dänn arbeit han, dänn stinkts mer mega und ich han null bock! ich bin ja eigentlich würklich nur no da, wil ich so en tolle chef und es lässigs team han und ebe de lohn halt super isch! und ja wil mir halt eifach familieplän händ! wär au blöd, ich würd künde und was neus sueche und dänn schlahts i de kündigungsfrischt i, das möchti ja dänn scho nöd! und da hett ich ebe allefalls no d'möglichkeit, nachher teilzyt cho go schaffe, so 20-40% und das würdi sowieso vorig lange für min job | ||
PrinzessinN nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @nimbini: genau, null bock...das kenn ich. und ich schieb alles vor mich ane und verpasse mängisch sogar fast d deadlines...uhhhhhhhhh schlimm. ich weiss eifach nöd, ob ich das no so lang ushalte. aber en neue job sueche und finde, wo mind. das het, wome jetzt het...das isch schwierig. und wie du seisch, wenn me familie plane tuet...viellicht eifach durebisse und sich beschäftige | ||
1 2 3 4 5 .. 8 |