Registrieren | Suche | Anmelden |
Was ich eifach mal muess los werde.... | ||
1 2 3 4 5 .. 8 | ||
livipivi nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... Mir gahts au so- bin grad gar nüme produktiv wenn s kei ARbet het und das biz wos git schiesst mich dermasse a..., glaub mir hend einiges gemeinsam | ||
| ||
PrinzessinN nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... uiiiii ich bin aber scho mol froh, dass es andere glich goht. ich kenn sust niemert, wo so wenig ztue het und die symptom het. das isch für mich scho es bore-out-syndrom | ||
livipivi nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... Guete Usdruck Prinzessin: Ihr verdiened wenistens recht- ich ha säb Päckli au na z dräge dass ich chum d Rechnige chan zahle Endi Monat, well totali Flaute isch sit Mai und ich Bonifiiert bin | ||
nimbini am 28.07.2011
Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @prinzessin, weisch was bi mir no s'schlimmste isch? es isch nöd zum erschte mal, dass ich so en job han... ich ziehn das irgendwie a! ich säge dänn immer, ich bin eifach nöd gebore zum schaffe, hihi! und s'tragische isch ebe, dass ich, immer wänn ich nöd zfriede bin bim schaffe, afange fuettere und drum zuenimm, das nervt dänn ebe au no so.... ja irgendwie muess ich mich ja beschäftige! | ||
nimbini am 28.07.2011
Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @prinzessin, ja genau, das gaht is bore-out ine! das säg ich au..... und am abig bisch no zmüed zum suscht öppis mache, tragisch! | ||
dia nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @livipivi | ||
PrinzessinN nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @livipivi: Ouuu jo, das isch nomol e zuesätzlichi Belastig. Das glaub ich dir, dass es denn nöd eifach isch. | ||
nimbini am 28.07.2011
Re: Was ich eifach mal muess los werde.... @prinzessin, ui ich han bim letschte job au no innerhalb vo de probezyt kündt, wil ich scho so unterforderet gsi bin! schlimm.... und da bini jetzt grad emal zwei jahr und 4 mönät devo hani ja unbezahlte gha.... hehe mängisch förg ich mich, obs a mir liit?! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... es johr pause, das isch sicher sehr schön. do hesch würklich zit für s baby und chasch es gnüsse. wenn das möglich isch, wärs jo super! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 28.07.2011Re: Was ich eifach mal muess los werde.... und jo, es isch tragisch...aber ebe....bin halt eifach au z fuul, was neus z sueche | ||
1 2 3 4 5 .. 8 |