08.08.08 Hochziit |
|
1 2 3 4
|
muuus am 19.02.2008
Re: 08.08.08 Hochziit
Mir hei äbe scho vorgängig im Internet gluegt gha bim Rhomberg und gad schnäu passende gfunde, drum isches nä eifach gsi gad ar Mäss bstelle.. Isch no komisch has eh lieber gad so, dass wenni öpis gseh und es passt aus wenni 10 versch sache ha und mi nid cha entscheide.. bi da nid so geduldig...
Oh tönt guet nach Amerika.. ja wieso nid, muess ja nid ging grad sofort si wome i Flitterwuche geit. Mini Schwiegermuetter isch o no rächt cool..eifach mängisch scho gad chli ä "schwierigimuetter" aber mir verstöh üs guet. Mi Schatz sini Familie chunt vo Italie,also da gits haut scho einte oder andere wosi komplizierter mache als bi üs... Aber es ergänzt sich guet und mi Schatz het sich das guet apasst. Sini Fam hingäge isch mängisch schono gad chli hindedri..was söls houptsach es klappet..
Ga jetzt de gad ga Schueh hole, derte ou, ein Blick, eine Anprobe, ein Kauf, und am Nami ga chleid mässe..mis Grosi chunt mit...bi de gspannt wasi meint
Häb ä schöne Tag und bis gli wieder im Forum..
|
|
geistleo am 19.02.2008
Hi zusammen ja das kennen wir nur zur genüge... heiraten am 08.08.08 resp 09.08.08 (Kirche). Da gabs schon den einen oder anderen der uns schief angeschaut hat... Doch die meisten verstanden unser Bemühen, angesichts des speziellen Datums...
Leider gabs aber auch ein paar negative Punkte betr. der frühen Reservationen. Restaurants die plötzlich verkauft wurden so dass die Suche von neuem los ging. Kutscherin, die plötzlich nicht merh dort arbeitet, wo wir eigentlich angefragt hatten...
Aber wie heisst es doch so schön? Pannen gehören dazu, dafür hält die Ehe dann...
Liebe Grüsse Geistleo
|
geistleo am 19.02.2008
No e Nachtrag:
Kleid hatte ich schon länger im Kopf. Ich wollte nicht weiss heiraten, so wurde es ein Dirndl. Hab zwar inzwischen jetzt diverse Dirndl daheim, doch DAS eine hab ich letzten Freitag bei jomej in Lachen/SZ gefunden. Nicht ganz billig, dafür sitzt es wie eine zweite Haut und das ist ja an einer Hochzeit nicht ganz unwesentlich. Und ich kanns nachher wieder tragen - da der Rock schlicht schwarz ist, sogar ins Büro (und das in einer Stadt - ich arbeite in Basel) Zum Glück waren die anderen *nur* von der Stange und preislich demnach zu verschmerzen...
Blumen wollte ich eigentlich was mit Sonnenblumen, Rosen, Aehren, das werde ich jetzt aber aufgrund der Schürzenfarbe (blassgrün, fast mintgrün) nochmal überdenken. Restaurant, Kirche, Car, Apero, Musik, Fotograf ist reserviert. Karten bereits seit gut 1 Jahr fertig, nur das *Innenleben* muss noch gedruckt werden (wir machen alles selber).
Jetzt sind nur noch kleine Details zu klären und definitiv zu bestätigen...
Liebe Grüsse Geistleo
|
cannella am 27.02.2008
Hallo liebi Näbebrüüt
Wett üch nur schnell säge, dass mit mim Bruutchleid jetzt alles klappet hed! *judihuiiiundganzvielfreud*
Mis Mami heds ja bi dere Aprob vom 14. Februar zum erschte Mal gseh und isch richtig überwältigt gsii! Sie hed fascht nüm chönne ufhöre Föteli z schiesse, bi aber so richtig froh, hed sie das gmacht, jetzt gsehn ich nämli au, wie das ganze quasi i Bewegig usgsehd und ich muess säge, es isch immer no en Traum!
Momentan simmer grad echli uf Chriegsfuess mit üsne IIladigschärtli.... wetted die unbedingt Mitti März verteile bzw. verschicke, aber mier hend nonig mal s Guet zum Druck! Sind immer no am umebaschtle und müend immer wieder rächt lang dezwüsche warte, bis üsi Änderige umgsetzt wärdid. Da mier üsi Chärtli z Dütschland lönd lah drucke, brucht de die definitiv Mustercharte au nomal es wilii bis sie de bi üs isch und mier ändlich s ok chönd gäh! Ha sogar scho ghört, dass anderi scho zahlt hend und sitt guet 4 Wuche uf ihri Chärtli warted und die immer nonig hend! Jetzt sind mier üs gar nüm so sicher, öb mier ned besser öpper i de Schwiiz würded sueche... Uf jede Fall wür ich die Chärtli de mit emene Kurier abhole lah, falls mier sie doch det würded drucke lah. Die paar Franke wo mier de meh für e Versand zahlid, wäreds mier de no wärt für das dass sie de nach 2-3 Täg da sind und ned e Monet bruched!!
Süsch lauft eigentlich alles riebigslos. Bi no am baschtle vo üsne Wunschbüecher und stecke det so Ziitmässig chli fescht. Schaffe momentan grad allig 5 Täg z Davos und de wieder 2 Täg im Underland und ha drum eigentlich gar kei Freiziit Aber es isches Wärt, dass ich so bis Oschtere i minere gliebte Jatzhütte a de Schneebar cha sii
Ha letschti d Menulischte vo üsem Resti übercho und ich wüsst scho ziemlich gnau, was mier chönntid ässe.... muess das jetzt de mal mit mim Manndli no bespräche, aber de findt, es heig ja no chli Ziit... und eigentlich hed er ja rächt!! *grins*
So, wünsch üch e gueti Ziit und es liebs Grüessli
Cannella
|
Kaz am 08.08.2008
Hallo Ihr Lieben 08.08.08 Bräute, ev. Liest Ihr dies nicht mehr heute!! ABER!! Ich wünsche euch trozdem einen Wunderschönen Unvergesslichen Hochzeitstag!! Bin gedanklich bei euch!! Geniesst den Tag in vollen Zügen!!!
Grüessli
Kaz
Wir Heiraten am 09.05.09
|
|
1 2 3 4
|