Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   Brauttreff 16.11.2012 Basel
Brauttreff 16.11.2012 Basel
 1 .. 7 8 9 10 11 .. 15
angiyves  am 12.11.2012

Re: Brauttreff 16.11.2012 Basel

Danke Jusi! Freu mi voll, Mädels! So e Frögli: woooooo träffe mir uns jetzt? D Dia und ich hänn no grätslet aber sinn nit zunere Lösig cho

Kate82  am 13.11.2012

...so wie ich verstande , träffe sich die wo mitem Auto chöme ca. 10vor 7ni bir Heuwoog und dr Räscht am 7ni ufem Barfi. Allerdings hesch rächt, es isch e chli e heisse, es weiss gläb keine rächt, wär wo wartet, sprich, uf wän mä ev no zwei Minute söll warte oder nid. Und ich z.B. weiss jo au wo de wenigschte, wie si usgsehn.
D'Vikunija chunt gläb au ad Heuwoog und si weissi zum Glück wie si usgseht... (fb sei dank) und di Angie, erkenni sicher au

dia

nicht registriert

am 13.11.2012

Ich dänk mir, die wo de uswärtige ihri Tel gäh hän, sötte au bi dr Heuwoog warte. so ka me no schnäll smsle oder tel wenn die uswärtige es nid grad finde. Oder d Saerli söll öbberem schriebe, wenn sie ca in Basel a kömme, denn könnte mir se au go hole. Sunst sind mir in dr ganze Stadt verteilt!
Ich wart sunst au bi dr Heuwoog, grad bim Paddy's wo die Skulptur im Gras isch.

Ich ha mini Tel dr PrinzessinN gäh, sie sött mit dr Nimbini ko. Wird das sunst no mit ihre abmache, wie wo wenn.
Aber am beste wär mir träffe uns alli vorem Paddy's, denn wirds nid z kompliziert und alli sind uf eim Huffe...
Wär mi Vorschlag/Meinig...

Lg, dia

saerli  am 13.11.2012

Halloo Zäme

Ich bin kraaank! Aber bis am Fritig sets weder guet si. Hoffe, dasi morn weder cha go schaffe..

Also mer händ dänkt mer fahre mol zu dem Parkhuus wo eus empfohle worde esch (Elisabethen oder Steinen). Ab det wösse mer eh nöm wo mer send ond wo mer häre münd. Mer froged denn eifach dBasler wos doegoht.

Wenn is rechtig verstande ha, selled die wo sech ned uskenned ond met em Auto chömed uf die 10 vor 7ni bi de Trammhaltestell Heuwog sii oder??
Und wenn mers zitlich ned schaffed, denn lüti a. Mer fende euch de scho ergendwie ergendwenn

Eus erkennt mer guet, mer send eifach die zwoi oder drü Fraue wo hilflos ond frogend ide Gegend omelueged

saerli  am 13.11.2012

Oh das tönt guet. Die Skulptur sett mer jo ned öberseh :)

Kate82  am 13.11.2012

...bis jetzt hei mir gseit bim Brunne ar Heuwoog, die Skulptur findi aber fascht no besser, isch schön uffällig . Ich bi am 10 vor 7ni dört (sofärn i nid i Stau chum... , sött aber länge)

hihi, äm Änd hei mir no e Poschtelauf, bis mir alli Lüt igsammlet hei so àla "wär findet d'Dia, wo versteckt sich d Saerli...?
Ich ha ebe mol gfunde, dass ich die uswärtige grad vom Parkhus mit ufe Barfi neh chönnt, do ich mi einigermasse uskenn und mitem Auti chum.. Aber vo mir us, chönne mir uns au alli bim Paddy's träffe? Dr Barfi wär halt chli zentraler mitem ÖV, aber die wo mitem ÖV chöme, kenne sich jo alli bestens us...

saerli  am 13.11.2012

Oh ond mached euch kei Gedanke. Wenn mers ned schaffed zitlich, wirdi mi mälde. Er chöned denn scho mol go ond mer froged eus denn dur dBasler dore bes mer euch gfonde händ :)

dia

nicht registriert

am 13.11.2012

Oh nei Saerli, wünsch dir gueti Besserig. Hoffentlich bisch bis am Fritig wieder fit!
Ich empfiehl dir ins Parkhuus Elisabethen z go. Denn wenn de use kunnsch, isch s Paddy's grad uf dr rächte Site. Vom Steinen Parkhuus muesch no chli laufe...

dia

nicht registriert

am 13.11.2012

Ich kum au uf die 18.50h zum Paddy's. Ich bi die mitem dicke Buch....
Mir wärde das scho schaukle, öb ich euch erkenn isch die ander frog. hihihihi Ha jo kei FB

saerli  am 13.11.2012

Mer erkenned eus scho
Bin ja scho mol a some Träffe gsi in Thun. Esch u lustig gsi wo mer eus den gfunde händ

1 .. 7 8 9 10 11 .. 15

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.