Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   wer heiratet am 20 juni 2009 ?
wer heiratet am 20 juni 2009 ?
 1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 17
Tina  am 10.06.2009

Re: wer heiratet am 20 juni 2009 ?

Super das Du das so bestellt hast
Werde sonst auch noch meine Bestellung aufgeben, damit es auch sicher klappt hihih

VIRGINIA  am 14.06.2009

Uiuiui

etz gohts nur no knapp e Wuchä, ich wird glaub scho langsam nervös. Etz gangi dänn nomol go mis Bruutchleid aprobiere, oder eifach mol alegä:-) Mir sind bis letscht Samschtig i dä vor-Flitterwuchä gsi und etz muess ich luege wies mit dä Brüni usgseht, öb ich eventuell no chli muess id Sunnä lige. Also ihr 20. Juni Brüüt ich wünsch eu no ganz e schöni Wuchä und s Wätter wird bestimmt guet, positiv dänke :-)
Min Maa hät scho gsait, warum händ mir nid da Wuchenend ghürotä, s wär super Wätter....

Wir heiraten am 20. Juni 2009

trulla09  am 14.06.2009

hallo mädels

@virginia: das hät min maa au gseit!

bis jetzt gsehnd d wetterprognose nöd allzu schlecht us, allerdings sägeds jetzt uf wetter.com bi eus am nami rege vorus... sone seich... aber ich han na d hoffnig, dass das nöd stimmt

mir sind parat, mir müend nur na d autos lade (mir hürated ja im graubünde...) gester hämer na en vor-ort-check gmacht... bin nomol überall verbii gange oder han aglüte, zum alles nomol definitiv bestätige lah... chund scho guet, jetzt chani eh nüt meh mache, s isch alles fertig planet und parat...
nur na de azug vo mim ma go hole am mittwuch und s trinkgeld für d musig i de chile... und natürli am donnschtig go d'nägel mache und am friitig d haarfarb...

kuhl, jetzt simmer di nächschte

wünsch euch en ganz tolli und glücklichi wuche und lönd euch nöd nervös mache! das chund scho guet!!!

grüessli trulla

Tina  am 15.06.2009

Hallo zusammen
Ich hoffe auch so sehr, dass es am Samstag nicht regnet, schaue andauernd die verschiedenen Wetterprognosen an, aber einfach positiv denken.
Wir haben das letzte Wochenende auch viel zueinander gesagt, dass das wohl das perfekte Hochzeitswetter ist und warum wir nicht am 13.06. geheiratet haben hihihihi.
Ich gehe heute mein Brautkleid abholen juhuuu

Grüessli

Frangipani  am 15.06.2009

Hoi zäme
Ich bin auch am bibbern wegen dem Wetter! ...es wäre ja sooo gemein, diesen Samstag supertolles Sommerwetter und ausgerechnet an unserem Hochzeitstag dann wieder Regen und kühl...? Das darf doch nich sein! ...hoffen wir das Beste!!

Aquamarina

nicht registriert

am 15.06.2009

hi Zusammen

unsere Braut wollte zuerst den 13.6. aber das Restaurant war an diesem Tage besetzt. Deshalb nun diesen Samstag. Ich habe ihr auch gesagt: sie hätte für den 13.6. einen guten Riecher gehabt :-)
ich drücke uns allen die Daumen, es heiraten soviele am Samstag da muss die Sonne einfach lachen! Nicht verzweifeln.. SF hatte noch nie recht mit ihren Wetterprognosen :-)

Frangipani  am 15.06.2009

.... es ist eben leider nicht nur SF; welche schlecht wetter angesagt haben...!

Cindy  am 15.06.2009

lönd oi nid abschreckä, bi mim hochziit händs au überall eher schlächts wättr aaxeit gha, däbii isches dänn dä ganzi tag wundrschön xi, bis am abig womr im reschti xi sind

Aquamarina

nicht registriert

am 15.06.2009

du sagst es Cindy! Ich bin positiv und falls es doch regnet, gibts ein Backup programm

Tina  am 16.06.2009

Hallo zusammen
Ich verabschiede mich nun, irgendwie komisch..........aber bald, bald ist es soweit. Ich muss die nächsten zwei Tage noch ein paar Sachen erledigen, dann am Freitag die zivile Trauung und am Samstag dann die kirchliche Trauung. Ich freue mich ja so fest. Jetzt hoffen wir, dass es einfach nicht regnet......mhhh hoffentlich.
Aber auf jeden Fall wünsche ich Euch ein ganz tolles Hochzeitsfest, geniesst es in vollen Zügen, ich wünsche Euch alles, alles Gute.
Liebi Grüessli Tina

1 .. 7 .. 12 13 14 15 16 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.