Registrieren | Suche | Anmelden |
Anstecker Bräutigam/TZ BILDER | ||
1 | ||
kleinefeder am 19.06.2013
Anstecker Bräutigam/TZ BILDER Könnten diejenigen, die schon Anstecker gefunden oder bestellt haben, nicht ein paar Bilder davon einstellen? Oder sonst, wer schon Ideen hat? Madame Google hat mich mit ihren Vorschlägen irgendwie nicht so überzeugt und ich suche noch ein paar Ideen... | ||
| ||
autumn_bride am 19.06.2013
Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER Wo ich bi go Vorbespräche bi de Floristin, hät sie mer gseit sie tüänds dänn uf Blueme vo mim struss abstimme und mached ein astecker wo dezue passt. Dänn hät sie mer verschiedeni möglichkeite zeiget wie sie das unne na chönd mit draht iwickle oder sust na gstalte. Am beste frägsch dini Floristin sie hät sicher au na föteli, eventuell sogar vo sache wo sie sälber gmacht hät. | ||
dandi78 am 20.06.2013
Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER Eg be glicher Meinig wie d'autumn_bride. Am beschte losch di vonere Floristin lo berote. Eg be grad geschter imene Bluemelade gse und die hei ganz vöu Föteli gha und au Dankeschärtli vo Chunde wo ghürotet hei. Dört chasch gueti Idee sammle. Im Gspröch ergit sich de das. Eg ha ungefähr gseit, wasi mer vorstöue (au ahand vo Föteli) und zäme hei mer de das usgarbeitet, wo umsetzbar esch und mir gfaut. | ||
anyany am 20.06.2013
Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER Lueg mou do: | ||
dandi78 am 20.06.2013
Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER hey so guet any, mega vöu schöni föteli | ||
kleinefeder am 20.06.2013
Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER Danke... | ||
LucyLu am 22.06.2013
Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER Google unter: wedding boutonniere det findsch au uuuh viel cooli Idee... Mir gfallet die na: | ||
kleinefeder am 01.07.2013
Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER Danke für die tollen Tipps... | ||
morelia am 15.08.2013
Re: Anstecker Bräutigam/TZ BILDER | ||
1 |