Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Bildersammlung Einladungskarten
Bildersammlung Einladungskarten
 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 43
Arashi  am 03.08.2012

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Wir haben unsere Einladungskarten selber gebastelt. Also Band rundherum geklebt und versiegelt. War ein riesiger Aufwand aber ich mache so Sachen total gerne und die Reaktionen auf die Einladungen waren alle sehr positiv ^^ Jetzt müssen wir nur noch überlegen wie wir das mit den Tischkarten machen...



lululuana  am 03.08.2012

Re: Bildersammlung Einladungskarten

ä Kollegin het mier letschthin ä Iladig zum Hochzyt zeigt vo Kollege vo ihne, eifach genial.

es Fingerchino.... uf die Idee wär ig nie im Läbe cho abr es het würklech genial usgseh, super gmacht gsi!

wäri no am Afang würdi die Idee würklech grad ufschnappe!



butterfliege  am 03.08.2012

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Ich staune über alle wunderschönen Einladungskarten!!
Ich habe heute auch mal einen Prototyp erstellt, aber brauche noch richtig schönes Papier dafür, habe jetzt nur so Zeichenpapier, was irgendwie nicht soviel hermacht...
Kennt jemand von euch eine Seite wo man online alles mögliche an Papier herbekommt? (Also geprägtes, farbiges, durchsichtiges etc.)



lululuana  am 31.10.2012

Re: Bildersammlung Einladungskarten

möcht öich üsr Chartene nid vorenthalte, ha abr leidr grad nume z Dokumänt zu Hand wo o z Wassrzeiche druffe isch... hoffe das schtört öich nid gross.

Mier hei zwöi Chartene gmacht,eini für d Familie für z Standesamt und eini für d Fründe für d Fescht.
Drzue hei mier no ä Amäldecharte gleit druckt uf transparänts Papier.

Zu dä Fischli muesi säge, mier hei kenr Fische nei und si o nid Fans vo Goldfische. Wo mier zämezoge si hei mier Chärtleni gmacht wo zwöi Fische us je eim Glas ines gmeinsams gumpe und denn wo mier züglet hei, si zwöi Fischli us eim Glas iz andere gumpet. Das isch dä Lüt blibe, drum hei mier o hie grad widr uf d Fischleni zrug griffe.

ah ja, dr Fähler wo sich het igschliche het niemerds gseh...da gseht mä nume wie ufmerksam dass d Lüt läse...hehe

Zuletzt bearbeitet am 31.10.12 08:27



Reebee  am 13.11.2012

Re: Bildersammlung Einladungskarten

mir hend ja zwei verschiedeni iladige, die für de apéro und die für de obig. die für de abig sind einiges ufwändiger gmacht, in form vo heroldsrolle im chäschtli.
bisher sinds sehr guet acho...



Lula  am 13.11.2012

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Gseht cool us, über so ne Iladig fröie sech Dini Gäscht sicher!!



MsJenaya  am 13.11.2012

Re: Bildersammlung Einladungskarten

@Reebee die sind mega schön



Reebee  am 13.11.2012

Re: Bildersammlung Einladungskarten

danke euch :) ich hab selber freude daran wie sie geworden sind ;)



LucyLu  am 16.01.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Oisi Ihladige: has zwar immene andere Thaerd scho zeiget aber so isch alles ächli binenand! Dur das Theard bini überhaupt uf die Idee cho.



Manokasa  am 16.01.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

LucyLu

Ohh so schön! Wo hesch das schöne Papier her? Und t Couvert hesch so kauft oder au so driklebt?



 1 .. 19 .. 35 36 37 38 39 .. 43

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.