Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   Bildersammlung Einladungskarten
Bildersammlung Einladungskarten
 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 43
Manokasa  am 30.01.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Ich han eh Frag :) Also ich schriebe bi de gladene Gäst den eusi Flitterwuche homepage uf, wo mer als gschenkli chan ad flitterwuche dra zahle.. Bi de Apero Gäst chunt das nid ine oder? Oder schenket die au was?



Canoa  am 30.01.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Mer hend zwe verschedeni Chärtli Gladni und Apéro Gäst...
ond hende wo t Adrässi stoffe stoht stoht au t Homepage...de cha jede luege wo wet!
T Homepage esch aber PW gschötzt, muess ned jede chönne go gwondere... =)



Eve777  am 25.02.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Mir händ am Wucheändi au es Probechärtli fertig gstellt und jetzt alles parat gmacht zum die rästliche Chärtli no fertig bastle. Leider gseht me uf de Foti d Farb ned so guet, de Text und s Hintergrundpapier wäre es dunkels violett.



CoRa  am 25.02.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

@eve gseht mega us! hesches säuber bedruckt?



apple-pie  am 25.02.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

hi eve777

Richtig schön die Einladungskarten.
Hab das Datum gelesen, dann heiraten wir ja fast zur selben Zeit :)



eve9  am 25.02.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Hey Eve777, du hürotisch grad a mim Geburtstag!!
S Chärtli gseht super us und violett fendi auso au mega schön, glaub das liegt am Name! ;-)



Eve777  am 26.02.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Merci vilmol euch allne, mega lieb . Jo mir händs sälber druckt, mini Eltere händ ebe e mega guete Drucker und händ eus abotte, dass mirs bi ehne chöne mache. Eifach s Zwägschniede vo dene Chärtli und chläbe etc. esch rächt ufwändig, aso mir wärde do allwäg paar Stund dra sii bis mir alli fertig händ, aber mache so Züüg ebe mega gärn .

@apple-pie: hei so cool, wann heiratet ihr denn ?

@eve9: hihi so cool . Jo du glaube das mues demfall fast am Name legge he . Wenn hürotisch du denn, vor oder nach dim Geburi?



apple-pie  am 26.02.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Eve777:
apple-pie: hei so cool, wann heiratet ihr denn ?


Eigentlich würden wir am 22.09.2013 heiraten wollen, aber das ist ja leider ein Sontag.
Und da ich annehme, das das Standesamt auch an einem Samstag nicht traut, würden wir den 20.09.2013 nehmen.



elea  am 26.02.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

hey er 2 eve`s! s datum esch super ond de name au! d abchörzig vo mim rechtige name esch au eve
hihi das wer EUSE monet



Eve777  am 26.02.2013

Re: Bildersammlung Einladungskarten

Haha so geil, jo do hämmer eus gfunde he . Aso mit mim Name hets ned unbedingt vil z tue, aber mini Schwö seit mir mängisch so (änglisch ussgsproche, aso ned irgendwie e abchürzig für eveline oder so, eher wie eva eifach uf änglisch *g*). Yeaaaa September rocks, freu mi mega ufe 21. !



 1 .. 20 .. 37 38 39 40 41 .. 43

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.