Registrieren | Suche | Anmelden |
Brautstrauss | ||
1 2 3 | ||
crazy-in-love am 19.02.2014
Brautstrauss Hey Ladies, eure Meinungen sind gefragt!!! | ||
| ||
Pfingstrose am 19.02.2014
Re: Brautstrauss Hoi! | ||
Schickschick am 19.02.2014
Re: Brautstrauss ja zum thema strand würd ich villicht sogar eher in richtig Korall farbe gah - guet villicht au wills mir eifach so guet gfallt. oder ihr lönd euch in brutstruss muschle mitiiibarbeite - han da zwoi biispiiil gfunde | ||
crazy-in-love am 19.02.2014
Re: Brautstrauss Hey ihr zwei, dankä villmal für eui Antwortä. | ||
Broncos am 19.02.2014
Re: Brautstrauss Ich hatte für mein ziviles ein weiss/blauer Blumenstrauss, vielleicht wäre dies auch eine Option für dich | ||
jasi86 am 23.02.2014
Re: Brautstrauss Ich hatte in meinem Brautstrauss einige Muscheln...nur so als idee | ||
crazy-in-love am 24.02.2014
Re: Brautstrauss ja, das isch au ä cooli Idee. Ich gsehn ufem Bild zwar d Muschlä nöd so guet, aber dä Struss isch au suscht u schön | ||
jasi86 am 24.02.2014
Re: Brautstrauss I luäg hüt zobe öb i es bessers bild finde | ||
himbeer am 24.02.2014
Re: Brautstrauss das mitem abfärbe hani au scho ghört. das würdi würkli nöd riskiere glaub... hydrangea gits in blau, vo ziemlich hell bis dunkler (das sind die wo broncos im struss gha hät). chasch das ja mal google, ich find da gits sehr schöni strüss. ich ha leider ghürate wo die kei saison gha händ, susch hetti die sicher mit dri gno (in pink aber). | ||
crazy-in-love am 06.03.2014
Re: Brautstrauss Ich han wider ä neui Idee... Roti oder Koralläfarbigi Hibiscus-Blüätä. | ||
1 2 3 |