Registrieren | Suche | Anmelden |
euer brautstrauss | ||
1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 54 | ||
elea am 28.12.2012
Re: euer brautstrauss haha doch be mer ebe em moment am öberlegge nome schleierchrut zneh. fendesso herzig, schlecht und schön! wie of de belder. aberdu hesch recht es passt selte perfekt zom chleid. aber das wege de stoffrob metneh zode floristin esch e gueti idee. die hend jo secher de au erfahrig ond wösse was guet passt! | ||
| ||
kleinefeder am 28.12.2012
Re: euer brautstrauss Ok... Also ich finde es isch sicher öppis ganz speziells. Hani bis jetzt no nie irgendwo gse und wär nie uf d Idee cho, dass es chönt guet usgse. Also für mich wärs nünt, aber ich finds wie Du seisch herzig. Ich denk aber, die sind so chli, dass es eigentlich mit jedem wiss söttig goh, wil die jo auch nochli grüen sind. Meinsch nöd? | ||
elea am 29.12.2012
Re: euer brautstrauss aso i be mer nonid secher öbi nome schleierchrut wet aber es gfallt mer wörkli. ond wa halt e positive nebeeffekt esch, de struss choschtet denn au ned 150.- eso! aber wahrschinlech nemi schono chli anderi blueme dri... aber hesch recht s grüen öberwiegt jo dasch! | ||
Bow am 29.12.2012
Re: euer brautstrauss Wow das isch denn e schöne Brutstruus elea | ||
kleinefeder am 29.12.2012
Re: euer brautstrauss Gefällt mir auch sehr gut (ja ich mag halt Rosen :D)... Aber Du kannst da ja auch theoretisch jede andere Blume nehmen. Wenn Du eher verspielt bist, nimmst Du zum Beispiel Milchsterne, weisse Glockenblumen, weisse Hortensien oder weisse Vergissmeinnicht. Und wenn Du eher noch was klassischeres oder "strengeres" willst, kannst Du Gerbera oder Germini oder auch Callas dazu nehmen. | ||
elea am 30.12.2012
Re: euer brautstrauss muss grad mol go die blueme google wod gschrebe hesch kleinefeder ;) aber as met ehm selber bende esch e tolli idee!!! esch doch au herzig wenn me strüssli selber macht. mer gfalle ebe die "natürlich" strüss mega guet! be momentvol bessese dev belder zsueche o schöne brutstrüss | ||
kleinefeder am 31.12.2012
Re: euer brautstrauss Der erste Strauss ist auch ein Favorit von jemand anderem hier im Forum (ich glaub von Slash). Hat dazu sogar nen eigenen Thread aufgemacht... :D Zuletzt bearbeitet am 31.12.12 17:00 | ||
elea am 31.12.2012
Re: euer brautstrauss hahaha stimmt das ist der selbe strauss. das heisst sie treibt sich auch auf pinterest.com rum | ||
kleinefeder am 31.12.2012
Re: euer brautstrauss Also eine Freundin, der Du in Sachen Geschmack einigermassen vertraust, wird Dir das sicher gerne machen. Wenn Du es so machst, könntet ihr sogar (für immer noch weniger Geld) einen "Probestrauss" zusammen machen, den Du dann verschenken kannst oder zu Hause aufstellen oder so... | ||
morelia am 03.01.2013
Re: euer brautstrauss ha mau ganz ä schüchi frag.... | ||
1 .. 24 .. 46 47 48 49 50 .. 54 |