Registrieren | Suche | Anmelden |
Ist ein Brautstrauss nötig? | ||
1 2 3 | ||
nisliker am 22.01.2013
Ist ein Brautstrauss nötig? Hallo Zusammen Zuletzt bearbeitet am 22.01.13 11:20 | ||
| ||
elea am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? hallo nisliker | ||
nisliker am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? hallo elea | ||
elea am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? nei MÜESSE duesch definitiv NED!!!!!! theoretisch chasch au in jeans hürote! müesse duesch wörkli gar nüt! | ||
FringillaVigo am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? elea:Dere Meinig bini oh! Aso Grundsätzlich. Konkret bim Brutstruss, würdi mr eifach no überlege, was mit de Häng machsch Wed zB am Arm vo öperem inelaufsch, de bruch jo nüt i de Häng, wed zB elei ineloufsch gsehts vilich chli "läär" us. Abr ou denn, muesch sicher kei Struss ha. Vilich gits jo süsch öpis (winterlichs) wod chönnsch nä? Oder lahs lo sie, wed nüt wotsch! Git jo würklich nur öpis wo a däm Tag unbedingt muesch und wos kes drum ume git: Jo säge | ||
nisliker am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? danke viel mal für eue meinig! ich möcht mit mim vater ine laufe, vo dem her würs ohni ga. | ||
C.C. am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? Hoi Nisliker! | ||
nisliker am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? hi C.C | ||
C.C. am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? naja, am gönschtigschte chonds wohl, wennd dBrosche (oder Hals-/Armchetteli etc.) sälber chaufsch ond das ganze sälber machsch, aber me chas au online chaufe, uf jede Fall ide USA ond GB. Aber denn esches zemlech tüür, natürlech. Aber emmerhin bliibt der dä Struss chli länger als wenns us Blueme gmacht wär. Ond ech dänke, zonere Winterhochziit wörd das au no guet passe! | ||
nisliker am 22.01.2013
Re: Ist ein Brautstrauss nötig? danke viel mal! ich luegs hüd abig mal a | ||
1 2 3 |