Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   our moneybox
our moneybox
 1 2 3 4 5 .. 15 .. 24
ces  am 29.06.2010

Re: our moneybox

Sieht mega toll aus!!!! Wo habt ihr diese Boxen her????????????????????

******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******

Palchen  am 29.06.2010

hallo blumenfee

sieht toll aus auch ohne dekofigur

Blumenfee  am 29.06.2010

Merci

Ufem Föteli gseht chli uförmig us aber wi gseit sisch no nid ganz fertig

Ja du dr schlitz hätti fasch vergässe i dänke i mache ne bi de zwöitunderschte s'fählt nume no am umsetze.

Ä mega püetz isches gsi! Du hesches mit Serviettetechnik gmacht gäll? Ha mini mit Stoff bezoge, dr glichig hani ja ou für d'Härzli u Stuehlchüss etc. brucht.

Wünsche dr äs schöns Tägli!

Carmile  am 29.06.2010

jo das hani scho denkt, dass de glich stoff fürd herzlis gno häsch :-) möcht mer au mol sontigi mache, find die total süess.

i han serviettetechnik gmacht, yep. han denkt i bastle au no was mim gg, sones schild mit üsem neue name druff für näbt huustür. han mer scho mol es holzböötli kauft, muschle etc. mues nur no en kreative moment verwütschte und chli rueh :-)

wägem schlitz no en tipp. i han min ine und usse mit durchscihtigem kleber "uskleidet", eifach damit er sicher nöd risst wenn dlüt afanget couverts inemoste. weisch jo nie. und muesch en eifach gnueg gross mache au für grösseri couverts und so, dass die chönd abegheie, gad wenns ufde zweite stufe machsch. und irgendwie mues me die dinger denn au usebringe :-) bi üs chönd mer eifach de unterst teil wegzieh, isch jo e schachtle und de deckel isch nöd aklebet.

@ces: i han mini vomene bastelgschäft in konstanz gha. mengisch hät au de tchibo sontig in farb/muster.

Blumenfee  am 29.06.2010

Ihr sit lieb merci zersch hani dänkt äs sig grad chli ''z'wild'' aber das passt ja zum Landhusstil u mir/üs gfallts uf jedefall

d'Schachtle (meinsch sicher di runde gäll ces) hani fom Tchibo, di andere hani schüsch gsammlet. I cha würkli empfähle gueti schachtle z'näh, s'erliechteret d'arbeit extrem. Di underschti isch ä normali Gartonschachtle, sich äs meeega gwaggel si die mit stoff z'bezieh!

Die runde Schachtle bruchi när (nachem Hochzit) für Chlinikeite for Hochzit ufzbewahre (z.b. dr Schleier, d'Gratulationschärtli etc. etc)

Somit heisi när ouno ä sinn

lg Bluemefee

cosmologia  am 29.06.2010

Blumenfee, das xeht ja genial uus! Gfallt mr sehr guet und xeht nach richtig vil Arbet uus. Do werdet ja dLüüt Freud ha, wenn sie das xehnd :)

Lg

##Zivil am 10 Juni 2010 -- Trauung am 10 Juli 2010##

tumi8  am 29.06.2010

bluemefee, chame di stundewiis miete???

nei, xeht hammer us ;o)

tumi*

übrigens: d Bettinli het Fötteli vo ihrem Hochzit ufeglade

Dinge überhaupt wahrzunehmen ist der Keim der Intelligenz*

elchalten  am 29.06.2010

ich schliess mich an: moneybox sieht klasse aus!!! passt voll in dein (farb)konzept!

so ne box wuensch ich mir an unserer hz auch... muss nur noch die trauzeugin ueberzeugen, dass sie sowas fuer mich bastelt :-)

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11

mini84  am 30.06.2010

woow diä boxe gsehnd ächt hammer us!!! wunderschön!!!
hui ich wär absolut unfähig so öppis zmache *allesvergässewoidäschuelglernt* püühh..

frög mich amigs scho wiä das wird wänn ich mal chindli han... *schäm*

Bi eus macht min papi und min götti eus ä überraschig.. ich glaub es gseht dänn us wiä en Brunne womer obe d Couvertli chan driirüehre..
s thema vo eusem hochziit isch ebe Märli, resp. Fröschkönig, und das wär dänn sozäge dä verwunschenig Brunne...

psst, ich weiss vo nüt.. mis Mami hät sich nämli verplaudered.... (diä tratschtantä...)
hihihi...

aber ich finds herzig das sich min Papi so is Züüg leit für das...

juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!

ces  am 01.07.2010

es gibt eine fixfertige hochzeitsbox, die man in der papeterie (nievergelt in züri) bestellen kann (Kosten ca 44.-), die auch schon einen schlitz und weisse bänder dran hat. ich hab sie jetzt mal bestellt und eine andere (zum selber basteln) reservieren lassen. werde schauen, welche dass ich nehme.

******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******

1 2 3 4 5 .. 15 .. 24

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.