Registrieren | Suche | Anmelden |
Unsere Tischdeko, was meint ihr? | ||
1 2 3 | ||
cassi am 12.08.2012
Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? Emuzzolina | ||
| ||
emuzzolina nicht registriert am 12.08.2012Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? cassi: Nei ich hans zu de Kollegin gschickt wo i de USA wohnt.. Und Sie hets mir den geschickt Werets den die gliche? Wod aglueget hesch? Ich han mini no da.. Falses wetsch aluege. Es isch sooo e frechheit.. bi üs verlangets 9.50.. s`Resti het kei selber aber gross im Internet... | ||
cassi am 12.08.2012
Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? nei... do ich öpe 120 bruche würi günschtigeri neh | ||
emuzzolina nicht registriert am 12.08.2012Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? cassi: Jep das stimmt da wirsch besser cho.. Ich bruche au 140 wird mich nomal de hinder mache Bitte gerngscheh.. Vill glück bi de suechi | ||
sarasina031 am 13.08.2012
Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? @emuzzolina | ||
zibesa nicht registriert am 13.08.2012Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? zu de chärzeständer | ||
emuzzolina nicht registriert am 13.08.2012Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? sarasina031: Ich han Probehussene bstellt und becho.. Han kei Zoll müse zahle. Isch glaub en zchline Betrag gsi. Und den hätts mir au Kollegin gschickt gha.. Denke bi de gross Bstellig chas den scho si dasmer muss Zoll zahle.. Aber denke weri immerno günstiger Ich han amigs bi anderne Artikel woni bstell han und en Warewert vo 200.- gsi meistens so um die 30-50.- zahlt für de Zoll.. Hoffe han der chli chöne wiiterhelfe schöns tägli | ||
valey am 13.08.2012
Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? isch megaa schön :)) | ||
sarasina031 am 13.08.2012
Re: Unsere Tischdeko, was meint ihr? @emuzzolina | ||
1 2 3 |