Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   welcher Anbieter für Fotobuch?
welcher Anbieter für Fotobuch?
 1 .. 8 9 10 11 12
dandi78  am 09.10.2013

Re: welcher Anbieter für Fotobuch?

@lucylu: eg ha jo bi cewe agfrogt ob du e rabatt oder e guetschin würdsch übercho für fründschaftswerbig. sie hei mir zrugg gschriebe, dass sie das gärn döi prüefe und witerleite. sithär hani aber leider nüt me ghört... sorry.
aber es esch e versuech wärt gse!

LucyLu  am 09.10.2013

@ dandi, das isch trotzdem uuuuh lieb vo Dir, herzliche Dank namal!

Canoa  am 14.10.2013

Am Samstig hed mer t Kollegin ehres Fotibuech vo de HZ zeigt sie heds be Fujifilm oder so loh mache ond ech muess euch säge t Quali vo de Belder/Papier hammermässig! Mer persönlech hed jetzt de Iband ned sogfalle, ganz normal Karton...aber t Quali esch werklech super! =)

himbeer  am 14.10.2013

hät schomal öpper eis bi smartphoto gmacht? ich hett det no 30% rabatt...

dandi78  am 14.10.2013

ouuuu himbeer. aso falls dä rabatt nümme bruchsch würdi ihn gärn neh.
eg be grad dra, eusers buech vo de flitterwuche be smartphoto zmache...

Canoa  am 14.10.2013

oh die hend denn cooli Sache muessi inere ruhige Minute mou rechtig go luege...wet unbedingt en Handyhölle! =)

himbeer  am 14.10.2013

ich würd ihn dir grad geh dandi, aber es isch en persönliche rabatt will ich mich registriert ha... denn gits uf die erst fotobuechbstellig 30%

also falls di nonig registriert häsch würdi das mache bevor d bestellig abschicksch :-)

dandi78  am 14.10.2013

e grosse vorteil be smartphoto fendi esch, dass me ke software mues abelade sondern alles online cha mache.

himbeer  am 14.10.2013

ich ha grad online nochli gläse, d bildqualität bi smartphoto seg schlechter als bi cewe. aber ich mach wahrschinli au "nur" flitterwuchebüecher und vilicht no zwei chlini hochzitsbüecher für eusi eltere. denn chunts sicher nöd sooo drufah.

dandi78  am 14.10.2013

hmm, eg ha mi glaubs scho registriert, weiss aber nüt vomene guetschin.
hesch denn dä per mail übercho?

1 .. 8 9 10 11 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.