Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Blumen, Anstecker, Dekoration & Karten    ›   wie viele menükarten hattet ihr?
wie viele menükarten hattet ihr?
 1
silver83  am 08.01.2010

wie viele menükarten hattet ihr?

da ich etz fertig bin mit minä iladigä han ich denkt, chönt ich gad au zmaterial für dmenücharte chaufä. ich het gern alles stimmig, drum wöt is etz scho zpapier und co chaufä bevors diä farb evt nümmä git

aber ich frog mich etz wöviel ich machä söll. uf 4 gäst ä charä, oder nur uf 2 oder vilicht all 6 gäst? wie viel hen ihr ka oder planet? mier hen so zwüschet 70 und 80 gäst, wen alli chömen, drum will ich nid für jedä eini machä.

Lg und dankä

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag

calla  am 08.01.2010

Re: wie viele menükarten hattet ihr?

pro runder 8-er tisch, 3 Karten

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

Inessa

nicht registriert

am 08.01.2010

hi silver .. also ich habe nicht jedem eine karte hinlegen wollen sondern diese herzvisitenkartenständer benutzt. die menükarten habe ich bei vistaprint drucken lassen (vorn menü, hinten getränke).

dann habe ich auf den tischen immer so für 2-4 leute eine karte hingestellt. kommt auf eure gästezahl, tischart etc. drauf an.

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

Franziska

nicht registriert

am 08.01.2010

Hallo siver 83,
schön das wir uns auch mal wieder begegnen.
Es guets neus!!

Wir werden pro Tisch ( also 6 Personen ) eine Menuekarte machen.
Ich denke das reicht!

PS; gestern waren die Herren der Feuerwehr- Chuchi bei uns um das Menue zu besprechen.
Wir machen etwas das ich ganz lustig finde und mit einem Spiel verbunden werden kann, beim Hauptgang.

Wir sind ja in einer Waldhütte, jetzt machen wir einen speziellen Braten. Und zwar wird der im Waldboden
gemacht!!!
Hat das schon mal jemand gemacht.
Ist wohl eine sehr spezielle sache. Man muss das Fleisch speziell salzen und leicht anräuchern, dann wird es speziell eingepackt und dann kommt es in ein Loch das mit Kohle angefeuert wird!!

Der "Sieger" vom Spiel bekommt dann,Gummistiefel und eine uralte Feuerwehruniform und hat dann die Aufgabe das Znacht ausbuddeln zu gehen. Ich denke das wird ein Gaudi!!!

Ach ja, gut ist es übrigens auch, wir konnten es im Dezember probieren gehen.

Es liebs Grüessli Franziska

26. Juni 2010

silver83  am 08.01.2010

dankä für dantwortä

@ inessa
ich wött ebä menüchartä wo mä chan offklappä, und den stöhns vu elei ( hoff i mol schwer)
aber suscht weren diä ständerli natürli u schön.

@franziska
ja dier au es guets neuis! ich han das glaub mol nämwo im fernseh gsie ka. isch jo cool, das würd sicher es mega fäst!

ich bin mier nu nid ganz sicher. aber ich denä mol so all 4 lüt sich ok, und ligt jo im durchschnitt. mier hen ebä kei rundi tisch, aber vilicht kriegen miers mit vielnä eckigä statt rundä tisch härä. den stön eifach es paar "würfel" im ruum anstatt rundi tisch.

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.

Zuletzt bearbeitet am 08.01.2010

Carmile  am 08.01.2010

mer machet immer e menükarte pro zwo persone (meistens sowieso päärlis) und mer hend jewils 8 persone pro runde tisch. i hans gern wenns vode deko her chli voll usgseht, daher machet mer gnueg menükärtli.

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

silver83  am 10.01.2010

@carmile
bi üsernä gäst ischs zum teil no so, dass sie deko und so witer no als erinnerig wön mitneh noch em fäst. drum isch mier au mol der gedakä cho, pro paar oder familiä ei menüchartä zmachä. aber ich bin do gad chli anderscht und hans lieber luftig.

und wen i den es paar singels zämä setzä, den häts dört viel meh chartä, also dört wo elterä mit ihrnä chind sitzen. den stimmts ebä a nid für mis aug
bin hald chli kompliziert

Carmile  am 10.01.2010

hey silver

jo das isch gschmacksach, entweder hät me lieber wenig deko oder lieber volli tisch :-)

das mit de singles und families..döt machet mer au eifach 1 karte pro 2 persone, will i gang mol dävo us, dass eher dfraue dkarte nochher mitnehmet und nöd dmänner und denn goht das scho irgendwie. ich bin diesbezüglich au sehr heikel, dass es denn einheitlich usgseht.

zudem sind üsi kärtli sehr ufwändig zum mache für üsi bridesmaids. sie bastlet us papier so chlini drü stöckigi törtlis (also nöd 2D nöd 3D) und klebet die uf kärtli. nur scho bi plante 25 stück sinds es wiili dra. und jo, die liebe materialköste.

viel spass bim bastle:-)

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau

silver83  am 11.01.2010

wenn ich ebä wüsst, wie üseri tischordnig definitiv usgsied, den chönt jo mol planä und luegä wos wöviel chartä bebt. aber das got glaub au no es ziitli...

isch echt u schwirig, so planlos zplanä

sheilyn  am 11.01.2010

sowit beni noni :)
t menucharte wärdet vom restaurant gratis gmacht noch wönsch ond vorstellige vom brutpaar.
weiss nonie wie da usechond, müemer denn mol luege, wemmer es gspröch hend dete.

eigentlech wett ech gärn för JEDE en menücharte.
i fendes schön wenn grad jede chann leuge ond au chönnt methei näh. (i nehme so ahdänke-züg emmer gärn methei) ^^
mol luege wies schlossäntli chond.

i dänke aber ebe so pro 4-6 persone 1 charte sett eigentli scho länge...

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.