Registrieren | Suche | ![]() |
www.mymms.de | ||
1 .. 3 4 5 6 7 .. 10 | ||
minzentee76 ![]() Re: www.mymms.de wir haben 1,5 kg m&m's bestellt, wurden unsrem kollegen in deutschland prompt zugeschickt und müssen sie jetzt nur noch abfüllen. wir haben im casa kleine gläschen gefunden, haben uns aber entschieden, diese in durchsichtige tüten zu füllen. | ||
| ||
Gioia25 ![]() Re: www.mymms.de http://hochzeitscountdown.com/"] Zuletzt bearbeitet am 29.03.2010 | ||
nicarina1985 ![]() Re: www.mymms.de also mir händ au MyMMS gmacht und i bin würkli sehr positiv überrascht.. es goht mega schnell wänns bstellsch sinds innerhalb vo churzer zit scho do.. also bessergseit in dütschland.. han au nogfroged gha.. sie machäd das ebe nöd will dSchwiz kei EU land isch.. da isch dä einzig grund.. sie werdet nämli in Frankrich produziert.. jo dText sind nöd gstoche scharf aber um das gohts au nöd i finds eifach e super idee und i dänk dGäst werdet au freud ha dra.. und schlussendlich werdets jo au gesse.. mir händs übers gschäft vo mim stiefvater chöne bstele wo au en sitz in dütschland hät und diä ab und zue zunenand reise müend dänn chömer nämli gad no zuesätzlichi postgebühre spare.. | ||
beauty ![]() Re: www.mymms.de mir händ au M&M's bschtellt!! freu mi scho, wenn sie chöme. Bi sehr gspannt, wie sie usgsehnd! Ha dä 1.5kg Sack zunere Kollegin, wo in Dütschland wohnt, lo liefere. | ||
bettinli ![]() Re: www.mymms.de m&m's ohne nüsse sind die im braunen sack | ||
dorina ![]() Re: www.mymms.de Hello, | ||
Carmile ![]() Re: www.mymms.de seit neuem gibt es lagune blaue m&ms..hmm...jetzt frag ich mich gerade ob wir auch diese bestellen sollen :-) sind genau im türkis, das wir überall hätten. dann weiss und türkis gemischt in einem säckli für jeden gast. oder doch eher die tiffanys böxlis mit hochzeitsmandeln? preislich gibts keinen grossen unterschied. was würde euch besser gefallen? | ||
tinkerbell nicht registriert am 15.04.2010Re: www.mymms.de
| ||
dorina ![]() Re: www.mymms.de Carmile, | ||
peja ![]() Re: www.mymms.de kannst du auch eine combi machen? | ||
1 .. 3 4 5 6 7 .. 10 |