Registrieren | Suche | Anmelden |
Anzug | ||
1 2 | ||
Lola nicht registriert am 30.09.2009Re: Anzug hallöchen zusammen, also wir werden alles zusammen machen! er kommt mit mir das brautkleid aussuchen und ich seinen anzug :-) juhuuu freu mich schon..! | ||
| ||
moonlight23 am 30.09.2009
Re: Anzug Ich denke sie meint Massmode Robin in Bülach. Musst mal im Google eingeben dann gelangst du au seine Homepage. Lässt alles im Ausland anfertigen, Massanfertigung! Werden dort auch mal vorbeigehen | ||
Zorrolino nicht registriert am 30.09.2009Re: Anzug Super, danke! Werde gleich mal googlen. Mein Herzallerliebster soll schliesslich auch perfekt gekleidet sein | ||
Schoseli am 30.09.2009
Re: Anzug genau das ist er.... der service war super, aber nur gegen einen Termin. Er arbeitet Ihr nimmt die Masse und sein Kollege wohnt in Thailand und lässt den Anzug schneidern. | ||
Gloeggli am 30.09.2009
Re: Anzug Hoi zäme | ||
tonie am 30.09.2009
Re: Anzug hi, ich werde wohl mitgehen müssen, weils posten immer viel schneller geht, wenn ich dabei bin. shoppingerfahrung machts halt aus | ||
Sitho am 01.10.2009
Re: Anzug Hallo | ||
Schoseli am 01.10.2009
Re: Anzug Hi Sitho | ||
speedy am 01.10.2009
Re: Anzug Wo sind ihr denn alli vor e paar Wuche gsi? Do han ich gfrogt gha, wie dass ich min Liebschte drvo chönnti überzüge, dass ich ihn erscht in dr Chile will gseh. Und dört händ (fascht) alli zrugg gschriebe gha, dass das e blödi Idee sig, dass Fötele am Vormittag vil gschider sig etc. Also bi schönem Wätter hani mi jetz drzue dure grunge, dass mer am Vormittag gönd go fötele. Nur wenns füecht isch (au e paar Täg vorane, will unsere Traumplatz zum Fötele isch ufere Wiese und die dörf sicher nid nass si) gsehn mir uns erscht in dr Chile, was ich ebe immer no chli schöner find... Ok, so chöne mer de Augeblick vom erschte mol gseh für uns elei gniesse, das het scho au öppis speziells. Mir gsehnd uns eifach erscht bi däm Platz. | ||
1 2 |