Registrieren | Suche | ![]() |
Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? | ||
1 2 | ||
mausi_90 ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? FringillaVigo: ja es isch es guets Budget womer aber ned würkli händ ![]() denn chaner au chli en schönere speziellere Ahzug neh evtl. mol Gilet muess siii susch underscheidet sich ja de Brüütigam au ned vo de andernä Manne...findi! i bi mal amne Hochziet gsi und denn het de Maa das drunder ahgha, het meeega schön usgseh! also mir gfallts ![]() s Problem isch ebe das min Schatz alles useschiebt...han mir vorgnoh das da sini Sach isch und i mi nüm drum kümmere aber ez machis trotzdem!! echt müähsam bis er mal was macht, er müässt halt mol go umeluege und sich erchundige i organisier a susch scho fasch alles.. hmm ![]() | ||
| ||
Angita ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? Männer | ||
mausi_90 ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? Angita: jaaa du seisches echt müähsam! mir hürotet am 22.Juni ;) und ihr? uii nei bstellä findi ned guet bi so Sache das muess mer ahprobiere... i bi au scho siet Tage am Hochzietsschueh suechä und wett aber au ned bi ligtinthebox.com oder so bstellä da isch mir denn au z tüür wens mir ned passed und Schueh isch au sowas wo mer eifach muss probiere. | ||
Angita ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? Mir hürotet au am 22.juni zivil und am 6. Juli ide chile | ||
mausi_90 ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? Angita: hihi scho? schöön :D mir hürotet nur zivil imne Schloss ;) ja genau aber ned im Usland wemer muess 50Fr. oder so Porto zahle ;) Mir gönd de Samschtig mol uf Schueh-Suechi für beidi :D | ||
Angita ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? Schön i wellem schloss weni froge dörf? Ohhh viel spass bim schueh sueche! Bi vor zwei wuche mit minere TZ stundelang z konstanz umeglofe und ha nmol im brutmodegschäft was gfunde... hoffe ihr händ meh glück ;-) ha ezt en schueh in dütschland bstellt u cha de post no 30.- zahle woni nümw überchume au wennis retour schicke.. | ||
mausi_90 ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? im Schloss Arbon ;) | ||
Farbmaus ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? Uf www . brautschuhe. .c h. Hani voreme wiili wiisi ballerinas gseh. | ||
mausi_90 ![]() Re: Anzug mieten Umgebung Frauenfeld, Winterthur? Mir sind am Samschtig chli uf Winti go shoppä und denn hani min Schatz eifach mol in Herreglobus iezogä :D | ||
1 2 |