Registrieren | Suche | Anmelden |
Bleaching? | ||
1 | ||
Found am 22.05.2013
Bleaching? Noch so ein heikles Thema, welches mir schon vor der geplanten Hochzeit im Kopf rumgeschwirrt ist: | ||
| ||
elea am 22.05.2013
Re: Bleaching? halllo found | ||
Canoa am 22.05.2013
Re: Bleaching? Also ech werde mini Zänd no Bleache vorem HZ. Ech mache das aber diräkt bim Zahnarzt. Das esch es Verfahre womer en Schene muess loh apasse ond de chamer säuber entscheide wie mängisch mer das wot mache. De Zani empfehlt das au, är möchi das persönlech au so! | ||
FringillaVigo am 22.05.2013
Re: Bleaching? Ich hätte jetzt auch wei elea gesagt, die DH würde völlig reichen, wenn du nicht gerade von Sonnenblumengelb zu Naddel-Weiss wechseln willst. Jedenfalls sieht man bei den meisten nach dem DH Besuch einen kleinen bis grossen Unterschied. | ||
sonne13 am 22.05.2013
Re: Bleaching? findi ganz e spannendi frog! mini zähn sind extrem empfindlich und ich ha uf guet dütsch gseid duurend es gschiss demit, drumm wett ne nüd zuesätzlichs zuemuete... | ||
Canoa am 22.05.2013
Re: Bleaching? De KTipp hed mou testet gha ond det esch de Testsieger die vo de Migros gseh... | ||
sonne13 am 22.05.2013
Re: Bleaching? Was hesch du för e zahnarzt?!?!? Danke vöu mou före tipp! Probieri uus!!!! | ||
Canoa am 22.05.2013
Re: Bleaching? Ha der en PN gscheckt! =) | ||
elea am 22.05.2013
Re: Bleaching? aso no wege de zahnpasta. wi scho gseit het mi frönd jo ebe problem met zahnverfärbige ond er hesch wörkli scho mega vell serig usprobiert. au türs züg... ond me het bi keinere en verbesserig gse. aso wenn denn wördi entweder zor DH go oder ebe zom zahnarzt. gemäss eusne erfahrige brenge die zahnpastas nix... | ||
sonne13 am 22.05.2013
Re: Bleaching? Hmm elea, das hed sicher öppis... Guet, ech ha jetzt ned werkli problem met verfärbige, wörds eifach schön fende chli heller. Aber heller aus die natürlech zahnfarb werds jo eh ned, muess es au ned. Ech ha ned vor extra zur DH z goh. Das tued emmer so lang no weh und mer längt einisch em johr vörig ha jetzt grad e längeri zahnarztbehandlig hender mer ond goh det ned freiwillig weder ie bis zur nöchschte kontrolle | ||
1 |