Registrieren | Suche | Anmelden |
Brautfrisur | ||
1 2 3 4 5 6 | ||
Frangipani am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Ui ja das wär sicher schön mit de verlängerige! bin au mal ame hochziit gsi wo d bruut verlängerige oder es haarteil gha häd, das hät mega guet usgseh, und meh häts nume gmerkt will sie sust nöd so langi haar hät | ||
| ||
Muus2 am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Hoi Muggi | ||
Muggi am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Jo isch Kollegin vo mir sust hetti de luxus nid!! OOOh toll gli sowit...Hesch de du langi Hoor? Oder wotsch au so was Wasserfall ähnlichs das find ich no schön! | ||
Muggi am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Muus2 wenn duesch de Hürote? Aso es gsund Hoor wachst pro Monet 1 cm nur mini händ grad leider en Stopp... Aso i ha eini gfunde wo günstig und sehr schöni Hoorverlängerig macht!! | ||
Frangipani am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Ja ich han au langi haar. was meinsch jetzt genau mit wasserfall? | ||
Muggi am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Hehe ja amigs no schwer vorstellbar ähm wasserfall hihi so das wie en träppe usgseht aber schön inenand ine fliesst so vilicht | ||
Frangipani am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Ja so ungefähr stellis mir au vor.. und schön wers, wenn die wo zämegno werded no chli gflochte wärded.. weisch wie? hihi... ..bin ebe kei coiffeuse, hehe | ||
surri am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Grützli | ||
Muggi am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Jaaaa das gseht de sicher hammer mässig us i ha mol eini gseh die frisur isch chli wie punki ähnlich schön gflochet mol was ganz anders aber mega schöön | ||
Muus2 am 13.03.2009
Re: Brautfrisur Muggi mir hürate ersch nöchst Jahr im August, aber Gedanke öber mini Hoor machi scho lang.. :-) ha da mini Traumvorstellige! | ||
1 2 3 4 5 6 |