Registrieren | Suche | Anmelden |
brautkleid geändert aber wie... | ||
1 2 | ||
aschera am 12.07.2009
Re: brautkleid geändert aber wie... hallo zäme | ||
| ||
Krispy am 12.07.2009
Re: brautkleid geändert aber wie... Aschera, gang doch grad am eis, de esch secher ou no niemer ome! Mer het es chleid mega gfalle wosi aber nor no im 44i gha hend (ha 39) ond denn hani bedänke gha dass bim inä de usschnett nocher blöd usgset. ond denn sends go d schniideri hole ond die het de äbe ou gseit das göig gar ned ond gsäch nocher blöd us. wenigschtens ehrlech! aber i los gloub ou ned det lo ändere, nochdem i ez so vöu negativs ghört ha! Velecht setmer mol en Masse-Beschwärdebrief ufsetze! Das got doch ned das sones grosses Gschäft wo so met Service werbt sooo schlächt abänderet!!!! | ||
aschera am 12.07.2009
Re: brautkleid geändert aber wie... hoi krispy | ||
Krispy am 12.07.2009
Re: brautkleid geändert aber wie... Guet wär, wenn alli wo dä itrag do läse ond ned zfrede gse send wörde en Beschwärdebrief schribe. Schreftlech esches emmer besser als möndlech. Ond wenn das es paar send setesi sech scho öberlegge, ned öpis z ändere! | ||
Nadine123 am 13.07.2009
Re: brautkleid geändert aber wie... Da isch ebe Problem vu so Gschäfter... Wells ebe ä einmoligi Sache isch händs es schlichtweg nöd nötig diä Leistig bringe wo me eigenlti vunene erwartet. Wär ebe emol guet ä Hompage mit bewertungen vu dene Läde... Anderscht ka me sich fascht nöd wehre. Und diä guete wönd mir jo au fördere | ||
winterbraut nicht registriert am 14.07.2009Re: brautkleid geändert aber wie... es gibt sicher in jedem Geschäft gute und weniger gute Beraterinnen und Schneiderinnen. Ich finds einfach schade, wir freuen uns so auf unsere Kleider, auf unsere Hochzeit und da gibt es Menschen die arbeiten in so einer Branche und haben keine Freude an ihrer Arbeit. obwohl sie so viele Frauen glücklich machen könnten. Klar gibts auch liebe und etwas schwierigere Kundinnen. aber echt. | ||
Aquamarina nicht registriert am 14.07.2009Re: brautkleid geändert aber wie... Winterbraut triff es, ich meine man redet hier nicht von ein paar Hosen, die gekürzt werden müssen. Es geht um ein Hochzeitskleid, das erstens unglaublich viel kostet und zweitens der Braut wie angegossen stehen muss. Falschänderungen können und dürfen die sich einfach nicht leisten! | ||
1 2 |