Registrieren | Suche | Anmelden |
Brautkleid reinigung | ||
1 2 | ||
Snow_Floks am 09.10.2013
Brautkleid reinigung Hallo zämä, | ||
| ||
elea am 09.10.2013
Re: Brautkleid reinigung hallo snow floks | ||
Snow_Floks am 10.10.2013
Re: Brautkleid reinigung Ich han mal bi Terlinden (isch ja e chetti) ahgfröget und das händs mer xeit: | ||
MsJenaya am 11.10.2013
Re: Brautkleid reinigung Oh ja, das steht mir auch noch bevor. Habe auch Angst, dass es ruiniert wird. Ich wollte mal bei uns im Dorf nachfragen. Da haben wir eine Reinigung. Aber ich weiss nicht ob das gut kommt. | ||
Snow_Floks am 11.10.2013
Re: Brautkleid reinigung Fragä choschtet ja nüt. Bin au chli am umefröge. | ||
himbeer am 11.10.2013
Re: Brautkleid reinigung ich denk ich tue die entscheidig nochli useschiebe, nachdem mir e kollegin gseit hät, es bringi glück wenn mer s chleid früehstens nach 1 jahr reinige laht. me müessi das schins eis jahr lang so lah wies nach de hochzit isch :-) | ||
Snow_Floks am 11.10.2013
Re: Brautkleid reinigung Das isch bi mir ebe chli en heikle. mis chleid chunt ebe in estrich und det isches füächt, wens nöd suber isch den fangts ah modere, und das wetti uf kein fall | ||
himbeer am 11.10.2013
Re: Brautkleid reinigung ich weiss gar nonig woni das anetue. wahrschinli in cheller, aber de isch bi eus troche. | ||
Snow_Floks am 11.10.2013
Re: Brautkleid reinigung hmmm....ja ich denke den söti das nöd so es problem si. | ||
himbeer am 11.10.2013
Re: Brautkleid reinigung zerst muessi de cheller aber no ufruume. de isch vollegstopft mit hochzitssache woni eifach rasch inegstellt ha vor de flittis... mir grauts :-) | ||
1 2 |