Registrieren | Suche | Anmelden |
Falsche Wimpern | ||
1 2 | ||
sunshine83 am 23.03.2010
Re: Falsche Wimpern Hallo ihr lieben | ||
| ||
vivala010 nicht registriert am 23.03.2010Re: Falsche Wimpern i hans glück das i scho langi und dicki wimperä han werd oft gfrogt ob sie künstlich sind ;) ... aber mit dä richtige wimpertuschi chamer recht viel mache wechsle amel ab... | ||
speedy am 23.03.2010
Re: Falsche Wimpern ich ha sälber au scho rächt langi, dunkli wimpere, aber an de künschtliche het mer speziell gfalle, dass si ebe die glitzersteinli druf händ. | ||
vivala010 nicht registriert am 23.03.2010Re: Falsche Wimpern hesch du no es bild däfo?? nimmt mich wunder :) | ||
Carmile am 25.03.2010
Re: Falsche Wimpern @sunshine: unter lash extensions verstoht mer di einzelne wo me sich han himache (loh)? statt dwimperekränz? i hans mer au überleit. aber mini kosmetikerin hät gmeint es ganze würd mi 200 chf koste, will zerst mös sie no e wimperewelle mit mine natürliche mache, da die ganz grad sind. und will ichs no nie gmacht han, überleggi mer denn natürli scho obs de würkli so viel besser isch. hesch du es foti vo dine wod gmacht häsch? | ||
schusseli am 25.03.2010
Re: Falsche Wimpern CHF 200.00 für falsche Wimpern? Das ist ja total überrissen! Man kann einfach einzelne Wimpern kaufen und diese mit Leim ankleben, that's it! Das kostet ca. 20.- für die einzelnen Wimpern und es sieht mega schön aus, nicht so künstlich wie ein Wimpernkranz. Ich habe das schon bei einigen Bräuten so gemacht und der Augenaufschlag mit diesen Wimpern ist mega schön! | ||
schusseli am 25.03.2010
Re: Falsche Wimpern Carmille: Wenn man nach dem kleben noch Mascara über die Wimpern tut und dann noch mit der Wimpernzange beugt, reicht das gut aus und den Übergang zu den richtigen Wimpern sieht man fast nicht. | ||
Carmile am 25.03.2010
Re: Falsche Wimpern hey schusseli | ||
1 2 |