Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Hochzeits Schmuck
Hochzeits Schmuck
 1
Bow  am 13.12.2012

Hochzeits Schmuck

Hoi Mädels
I bi grad uf der Suechi nach Hochzitsschmuck, Am liebste hätt i es Set mit Halschetti und Ohrering (villicht no es Tiara derzue).
Jetzt hani mol wele umefroge ob und wo dir eure Schmuck kauft heit. Und villicht weit dir jo sogar es Foti inestelle?
Ha zwar mini Ohreringli scho uf etsy bstellt, aber irgendwie hätt i jetzt doch gern e chli meh Blingbling
I hoff übrigens es git nid scho sone ähnliche Thread?!

Griessli
Bow

soraya1  am 13.12.2012

Re: Hochzeits Schmuck

Ich habe/hatte meinen Brautschmuck (Tiara, Halskette, Ohrringe) von Swarovski. Dazu passend ein Armband von Etsy.

Bow  am 14.12.2012

Wow danke Soraya, hab den schönen Schmuck schon auf deinen Fotos bemerkt
Hast du ihn in einem Swarovski Laden gekauft oder bestellt?

soraya1  am 14.12.2012

Merci viel mal Bow. Mein Schatz hat mir den Schmuck geschenkt, weil ich lange (bereits Jahre vor der Hochzeit, war einfach "MEIN" Brautschmuck (weist du was ich meine? Das Gefühl, "wenn, dann dieser")) von ihm geschwärmt hatte. Dass das Kleid auch super dazu past, war dann Glück.

Zuletzt bearbeitet am 14.12.12 08:04

Bow  am 15.01.2013

So mi Schmuck isch au endlich gfunde und bstellt... Heyey isch das e Akt gsi...

Ryomo  am 17.02.2013

Endli hani mi au chöne entscheide,ha mi Schmuck oh vo Swarovski.
Mir isch wichtig gsi,das es chli en farbtupfer im ganze Styling git.
Und so nebebi,ich liebe flieder und violett

valey  am 19.02.2013

Wooow ehr hend ja schöne Schmuck :))

velecht mueni würkli mal bi swarovski inegüggsle..

i ha fürs hochzit i de chule fiine schmuck kauft in italie... ha jez leider keis foti
aber ergendwie überzügts mich ned..

fürs zivile hani die Ketti bi etsy bstellt :D

sabrinella  am 19.02.2013

jo das weissi ebe au noni isch so schwer!!dur das das mis kleid popös isch muess de schmuck ebe chli finer sie!!
goh jetzt am samstig mit em mami i stadt und sie kauft mir das uf de geburi!!weiss aber au ned was!!so schwer!!

1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.