Registrieren | Suche | Anmelden |
Light in the Box | ||
1 .. 7 8 9 10 11 .. 21 | ||
dia nicht registriert am 26.08.2011Re: Light in the Box Wow HAMMER!!! | ||
| ||
sinna am 26.08.2011
Re: Light in the Box soooooooooooooooooooo schön.. dir stönd chleido wahnsinnig guet.. ich find nr 2 strahlsch du no viel meh.. isch so richtigi farb für dich ;) | ||
sigport am 26.08.2011
Re: Light in the Box @livipivi haha | ||
livipivi nicht registriert am 26.08.2011Re: Light in the Box Hi hi Danke Sigport und danke Dia und Sinna! Also finde s bruune au u schön, aber s Pinke isch würklich super, het nie denkt das ich mal es pinkigs kleid azieh. Mit de silbrige Schuhe und Täsche find ichs grad na s Pünktli ufem I und wenn ich denn na gschminkt bin und e Frisur han- uiuiui, freu mich scho | ||
nimbini am 26.08.2011
Re: Light in the Box @livipivi, wow mega schöni chleider! ich bin echt überrascht, dass die chleid so günstig sind und würklich so toll usgsehnd! ich gseh scho, ich muess für d'hochzyte nächst jahr au es chleid bstelle det, für das jahr langeds nüme und da hani ja eigentlich no es schöns, nämlich das vo de ziviltrauuig..... | ||
livipivi nicht registriert am 26.08.2011Re: Light in the Box Ja Nimbini, es lohnt sich echt- mini Schwö het au eis Bstellt und isch au begeistert. D Stöff sind super schön und mit ganz chliine ned perfekte Chlinigkeite chan ich mich für de Pries absolut abfinde. | ||
Arwalds_Braut am 26.08.2011
Re: Light in the Box Wunderhübsche Kleider Livipivi wüsste etzt aber gar nicht, welches das schönere ist, beide sehen ganz toll an dir aus! Och, warum hab ich in nächster Zeit keinen Anlass, mit dem ich es rechtfertigen könnte, so ein schönes Kleid zu bestellen | ||
livipivi nicht registriert am 26.08.2011Re: Light in the Box hi hi danke Arwalds Braut- ich brauch amel dazu nicht mal einen Grund, KAUFSUUUCHT | ||
Arwalds_Braut am 26.08.2011
Re: Light in the Box Höhö, bring mi nid uf dummi Gedanke | ||
dia nicht registriert am 26.08.2011Re: Light in the Box KAUFSUCHT! | ||
1 .. 7 8 9 10 11 .. 21 |