Registrieren | Suche | Anmelden |
Make-up und Haarstayling im Raum Basel | ||
1 2 3 | ||
angiyves am 18.02.2012
Make-up und Haarstayling im Raum Basel Ihr Lieben | ||
| ||
dia nicht registriert am 18.02.2012Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Do ka ich dir für eimol nid hälfe... | ||
nicole87 am 19.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel diese waren an der Hochzeitsmesse in basel: | ||
angiyves am 19.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Viele Dank! | ||
stephansbride am 20.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel so spontan weissi niemer wo au husbsuech macht. Ich wirds evtl. bi dene mach wo ich mis Chleid gang go chaufe aber die chöme mines wüssens nid hei. Hoff du findsch no öber... | ||
angiyves am 20.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Mischt! Bi langsam am verzwifle! Am 11i muessi ebe scho ufm Standesamt si und mit mim Coiffeur bi ich grad nit so zfride, vorallem nit mis sim Make up. Und denn isch no s Problem, dass i s Kleid muess übere Kopf zieh | ||
stephansbride am 20.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Wenn du e Friseur würdisch finde wo in dr nöchi vom Standesamt isch, chöntisch sChleid jo au mit dört ane neh und denn hilft dir dört sicher öber alege und nochher chasch vo dört us direkt ufs Standesamt... | ||
Vikunija am 20.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel @ Angiyves: Ach, so schad, isch d Eva in dr Ferie! Frog doch suscht sie mal ob sie no öbber weiss. Soviel ich weiss schafft sie ja auna oft in Basel... | ||
angiyves am 20.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel stephansbride: Hmmm, das wär was... bi grad voll unsicher! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
stephansbride am 21.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Dr Vorschlag vo dr dia isch au e Möglichkeit. Frog doch sie mol. Die hei jo unterenander no "Connections" | ||
1 2 3 |