Registrieren | Suche | Anmelden |
Make-up und Haarstayling im Raum Basel | ||
1 2 3 | ||
angiyves am 21.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel stephansbride: Jo, ich glaub, es blibt mir nüt Anders übrig! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
| ||
livipivi nicht registriert am 21.02.2012Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Hey angiyves- wetsch dich ned selber Schminke? Also sorry wenn ich frage- ich mues ebe sägä- mich schafft eifach nie öper so richtig schön z schminke- ich finde immer ich mach das selber am beste und schönste *bluff* | ||
angiyves am 21.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel livipivi: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, ich und mi Trauizügin könne nümm vor lache!!! Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
livipivi nicht registriert am 21.02.2012Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Wiesooooooo??????????????????? | ||
angiyves am 21.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel weisch wielang ich scho brucht ha, bis ich mir d Auge inne ka schwarz amole??? Ich ha mi süscht nonie gschminkt¨! | ||
livipivi nicht registriert am 21.02.2012Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel okeeee das erklärt einiges na wenn du so e natürlichi Schönheit bisch- isch ja Hammer- ich schmink mich sit ich 12-i gsi bin (ha blondi Wimpere- brrrrrrrr ) | ||
angiyves am 21.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Hihi, Du sehsch gar nit nach blonde Winpere us | ||
livipivi nicht registriert am 22.02.2012Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Wieso sött das ned passe? also für mich chan mer das doch au echli kombiniere? Ich träge dihei au viel Kapuzepulli - wege dem würd ich ned uf mini 7 Steinli verzichte | ||
Nikita09 am 26.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Hallöchen! | ||
angiyves am 26.02.2012
Re: Make-up und Haarstayling im Raum Basel Nikita09: Hab Dir geschrieben Liebe Grüsse Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit! | ||
1 2 3 |