Registrieren | Suche | Anmelden |
mit oder ohni halschetti? | ||
1 2 3 4 5 | ||
Inessa nicht registriert am 08.04.2010Re: mit oder ohni halschetti? hier ein foto von mir und kleid (ähnlicher ausschnitt) und verlobungskette. ev. hilft dir das was? *Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (mit einer Ausnahme)* | ||
| ||
Carmile am 08.04.2010
Re: mit oder ohni halschetti? @tink: yep, es isch sehr schwierig izschätze was zu öppertem passt. ich hets au me vode grössi, vom schnitt her gmeint. | ||
Carmile am 08.04.2010
Re: mit oder ohni halschetti? jo genau so öppis wied inessa ahät, hani gmeint!! :-) | ||
Carmile am 08.04.2010
Re: mit oder ohni halschetti? @kati: i würd mer no überlegge ob nöd no nebe chasch es schöns wissgold ketteli herbecho zum döt dra de ahänger hitue. so schön es original ketteli isch, aber es dreht würkli ständig. hans grad jetzt a und bin de ganz morge am umedrehe gsi im kurs :-) v.a. gspürsch es bi dem nöd so wie bi andere. i han mer mol sones wissgold ketteli postet, das passt immer, chasch all mögliche ahänger dra tue und gseht erst no fiiner us. | ||
Kati7 am 08.04.2010
Re: mit oder ohni halschetti? @Carmile: Hey danke für de Input!! Ehrli gseit weiss i nid obs Original Ketteli dra isch oder ned. De Fründ vu minere Trauzügin schafft ja bi Swarovski u drum hät sie das. Aber i muen hüt Abe grad emal nah frage:-) I han es fiins Wiisgoldketteli wo zu mim Hals passt (sorry tönt so komisch doch i han so e dünne Hals, das i mir emal eis gleistet han wo passt). Thanks a lot! | ||
tinkerbell nicht registriert am 08.04.2010Re: mit oder ohni halschetti?
| ||
Yasi am 08.04.2010
Re: mit oder ohni halschetti? Hoi tinkerbell | ||
Ellie am 08.04.2010
Re: mit oder ohni halschetti? carmile, wusst ich's doch dass du mir beipflichtest was den halsschmuck für dieses kleid betrifft und wusst ich's doch, dass du mit rat und tat zur seite stehen wirst!!! | ||
calla am 08.04.2010
Re: mit oder ohni halschetti? ich gibe min senf au no dezue ab! | ||
peja am 08.04.2010
Re: mit oder ohni halschetti? danke calla, das isch das wo i verzellt ha u diheime ha.. | ||
1 2 3 4 5 |