Registrieren | Suche | Anmelden |
Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben | ||
1 2 3 | ||
elea am 26.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben zwar vell z spot aber entli hani es beld vo denne gfonde woni vo afang a gmeint ha: | ||
| ||
Prisi87 am 26.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben Merci! | ||
Lula am 27.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben @elea: Wo hesch denn die gfunde? | ||
elea am 27.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben lula i ha ebe nor s beld bi google gfonde... weiss ebenöm of welere HP me die cha chaufe.. hasi aber mol gseh imene HZ onlineshop... mussnomol luege obisned fende..... | ||
Kate82 am 28.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben Prisi87: Hey Prisi Ich ha Ballerinas debi gha, aber zobe kei Sekunde Zyt gha zum ad Füess dänke | ||
Lula am 28.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben @elea: Jöö, isch mega lieb vo Dir. | ||
soraya1 am 28.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben Hey ihr Liebe | ||
elea am 29.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben danke förd tipps soraya!!! | ||
sonne13 am 29.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben hmm elea, ich frog mi s gliiche au grad... ich ha dänkt ich legg eifach die ganz ziit mini hochziitsschueh aa, will das grad passt wäg de längi vom chleid und die jo eigentli sehr bequem sind... ha mer jetzt grad überleid ob ich no en plan B bruuche, falls mer d füess weh mached?!? irgend es par schläppli, aber ebe, de trampi jo ufem rock ume... hmmm... tanze tüned mer au ned, isch emu ned planet | ||
elea am 29.04.2013
Re: Mit Schuhabsatz im Gras stecken bleiben i werde secher scho vorher mini füess met pflaschter itape. ond de nemi eifach so dorchsechtigi gel-pflaschter met ond due die druf... well ebe i wet ned ofs chleid trampe wege de tüüfe schueh | ||
1 2 3 |