Registrieren | Suche | Anmelden |
probefrisur | ||
1 2 3 4 | ||
Franziska nicht registriert am 18.03.2010Re: probefrisur :-)) | ||
| ||
gab1510 am 18.03.2010
Re: probefrisur hmm, ich gang erst drü wuchä vorher verbii wäg dä probefrisur und sie tuet dänn verschiedeni frisure usprobiere. sie händ mir das so empfohle und ich finds eigentlich ganz ok. sie sind ja profis und werdeds scho wüsse. sie tüegi dänn fötele und alles ufschriebe wies sies gmacht hät damit sies dänn au wieder glich anebringt. und wenn ich zwei mönet vorher würd gah würd ich s glaub eh wieder vergässe wie d frisur gnau gsi isch... bin vor vier wuchä gsi go s chleid poschte und weiss jetzt scho nüme gnau wie alles usgseht...:-) | ||
Carmile am 18.03.2010
Re: probefrisur i möcht so bald wie möglich zum coiffeur um zwüsse obi würkli nöd en andere no möst sueche (und die isnd jo immer all so schnell usbuecht hani möse merke) und wills mer eifach spass macht, i mi druff freue zgseh wies usechunt. und i han dvorbereitigsmeilestei lieber chli ufteilt, statt denn alles im juni. das isch mini begründig für warum früher :-) | ||
schusseli am 18.03.2010
Re: probefrisur Ich bin au scho gsi und sie het mir 2 verschiedeni Frisure gmacht, well ich scho chli Vorstellige devo gha han. Ich finde aber fast es isch chli z früeh gsi, well ez denki die ganz Ziit drüber nah, öb's würki die Frisur isch, wo ich möcht. Ähnlich wiä die Phase, wo ich mich gfröged han, öb ich s richtige Chleid gno han, obwohls perfekt gsi isch! Ich denk amis, wenn mer eher echli unsicher isch, sött mer nöd z früeh gah, sust chunt mer immer wieder is umestudiere... | ||
calla am 18.03.2010
Re: probefrisur mir gahts au so, ich will es höögli meh uf minere lischte - ich gang morn go schminke/haare stecke und bi gspanne wie es chlises chind, wie das usechunt! | ||
peja am 18.03.2010
Re: probefrisur dä wünsch der dä ä schöne abig.. :-) söttsch ja dä grad öppis speziells mache, wänn grad alles so passt.. :-) | ||
calla am 18.03.2010
Re: probefrisur ja das stimmt, han aber nüt planed - ussert das mini TZ no verbi chunt go luege hi,hi..! ich wirde sicher viel fotene mache. | ||
Carmile am 18.03.2010
Re: probefrisur au calla. so schön, i will au scho chönne i mis kleid schlüfe:-) i chan mer au vorstelle dass di wie es chlises chind uf morn freusch. so frisur und make-up mache loh isch jo e spannendi sach. und i chan mer di genau vorstelle wied wersch ugseh ab dem wo üs in winti verzellt häsch. machsch fötelis? es würd mi mega wunder neh. wenn mer eis würds schicke per mail? | ||
Snowshot am 18.03.2010
Re: probefrisur Also, ich gebe nun auch noch kurz meinen Senf dazu. Ich war früher Coiffeur, war 9 Jahre lang selbständig. Ich habe auch etliche Frisuren gemacht. Ob für Streetparade, Hochzeiten oder bei Frisurenshows. | ||
Snowshot am 18.03.2010
Re: probefrisur Achja und übrigens: Noch ein kleiner Tipp, wenns irgendwie geht, verwendet das Wort Brautfrisur nicht beim Coiffeur.....es kommt grad doppelt so teuer | ||
1 2 3 4 |