Registrieren | Suche | Anmelden |
Rhomberg | ||
1 2 3 4 5 6 7 | ||
peja am 19.01.2010
Re: Rhomberg oww nei, echt? was isch nid schön gsi? dfarb.. hmm, mer göhnd extra nomal a dmess zum die go aluege, händ sie erscht diheime im prospekt gseh.. hoff äs lohnt sich.. gib der dä bscheid.. | ||
| ||
chiccalina am 19.01.2010
Re: Rhomberg im prospekt hends so schöön glänzt und in natür sinds ganz matt und so dünn (het im katalog au anders usgseh) | ||
peja am 19.01.2010
Re: Rhomberg priise vo rhomberg sind natürli top.. u dring ja eigendli au.. aber mit em service han i chli müeh, muess i ehrli säge.. dä händs ä neue katalog, aber wänn mer i dfiliale alütet u nach div.ring fragt, händs die nid bis endi feb./afangs märz.. sie seget all a dä mess usgstellt u drum gäbs zur ziit i dä filiale viel weniger ring zur uswahl.. aber wie du gschriebe häsch, wänn mer a dmess gaht stimmt uuu viel grössi nid u dä chan mer sich das au nid vorstelle.. chunt mer amigs so vor, wie wänns pro ring nume 1 exemplar hät.. isch chli komisch, aber vilicht händ mer was das agaht halt au eifach pech gah.. als tipp chan der nume no säge, dass i würd dä filiale tel., wänn ihr ä bestimmte ring wänd aluege.. dä chönds nä organisiere.. viel spass! | ||
calla am 19.01.2010
Re: Rhomberg kleine anmerkung - auch bei anderen juwelieren werdet ihr immer nur eine grösse pro ring (nat. 1x damenring/1x herrenring) vorfinden und so gross wie diese ringe sind hat kaum jemand finger... ist also nicht nur bei rhomberg so Zuletzt bearbeitet am 19.01.2010 | ||
Carmile am 19.01.2010
Re: Rhomberg hey peja | ||
peja am 19.01.2010
Re: Rhomberg das gaht mer ebe au so.. das chauft mer ja nid alltag, da wett i das scho au mal ganz real gseh u mer nid no müesse vorstelle.. | ||
peja am 19.01.2010
Re: Rhomberg @chiccalina mer chan übrigens äs paar carbon-ring au breiter ha.. ha nach luzern tel. u gfraget, will sie eus au chli zschmal sind.. | ||
Carmile am 19.01.2010
Re: Rhomberg peja, das lit sicher dra dass rhomberg günstiger isch wie meister, furrer etc. | ||
Inessa nicht registriert am 20.01.2010Re: Rhomberg da stimm ich dir zu, peja, der service ist wirklich nicht das gelbe vom ei. aber wir haben uns damit arrangiert und fanden für einen ringkauf, welcher für uns nicht oberste priorität hat, nehmen wir das in kauf. immerhin haben wir rhomberg sei dank kein vermögen ausgegeben *Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) * | ||
peja am 20.01.2010
Re: Rhomberg das geht uns genau so.. wir möchten einen schönen ring, aber dafür nicht 3000 und mehr ausgeben.. mein gg kann aus beruflichen gründen keinen xx teuren ring tragen, von daher ist rhomberg super praktisch.. wie geschrieben, die preis-leistung sind okay.. nur merkt man, so finde ich, das sie in diesem preissegment keine konkurrenz haben.. | ||
1 2 3 4 5 6 7 |