Registrieren | Suche | Anmelden |
Sammelthread mit Foto: Eheringe | ||
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 38 .. 51 | ||
PrinzessinN nicht registriert am 21.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe Wow, schöne Ringe | ||
| ||
dia nicht registriert am 23.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe Isch mir chli peinlich, aber scho nach 4 Mönet ha ich mi Ehering ufpepe loh! | ||
Stella83 nicht registriert am 23.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe Hihi . . dia Da het i au gmacht a dinere Stell. Mue dir nöd peinlich si. Nimmt mi gad wunder wie din Ring etz usgseht. | ||
Vikunija am 23.09.2011
Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe ui DIa, isch den lässig. Muss dir doch nid peindlich si, du häsch dine ja nur sim welle apasse | ||
dia nicht registriert am 23.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe Hihihih jo genau! | ||
PrinzessinN nicht registriert am 23.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe Aha, bin scho uf s Foti gspannt. I love BLING BLING | ||
livipivi nicht registriert am 23.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe Hey Dia, ich wird ja bald mal minä Ring enger mache lah und minä isch ja hochglanz und mega heikel, ha glaub scho nach eim Tag en Chritz gha- bin mir ebe mega am überlegge ob sie mir d oberflächi söll so echli chrügelig mache- weisch wie ich meine, eifach nüme glatt damit mer ned jede Chritz gseht. | ||
dia nicht registriert am 23.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe Jo unseri Ring sind ebbe au glatt gsi und hän scho usgseh, obwohls Edelstahl isch!!! Jetzt isch mine ebbe so wie du glaub meinsch. Er isch so rubelig und me seht kei Chratzer me... | ||
livipivi nicht registriert am 23.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe ja das wär e idee- aber glaub ihm gfallt das scho so glatt- wie heisst das Diamantschliff? meinsch das würd bi üs passe? | ||
dia nicht registriert am 23.09.2011Re: Sammelthread mit Foto: Eheringe Uhhhhh schön! Isch das au Carbon wo din GG het? | ||
1 .. 12 .. 21 22 23 24 25 .. 38 .. 51 |