Registrieren | Suche | Anmelden |
Trauringe | ||
1 2 | ||
idefix am 29.04.2010
Trauringe Hallo zusammen | ||
| ||
tinkerbell nicht registriert am 29.04.2010Re: Trauringe
| ||
sabs am 29.04.2010
Re: Trauringe Mir hei eusi bimene super Juwelier in D-Rhifälde bstellt, mir hei jetzt zwar Gold, aber vorher hei mir uns für Silber entschiede. Wär e persönlichi Afertigung gsi, super Ring für 200 Euro. falls es di interessiert chasch mer jo e PN schigge. GLG | ||
tinkerbell nicht registriert am 29.04.2010Re: Trauringe Hei nüd gäg die wo im dütsche gönd go ichoufe, aber ech fendes eifach schad wemmer die gschäfter i de region ned beröcksichtigt. Ech meine es send veli arbetsplätz wo die biete. Ech be eifach de typ wo lieber dregion onderstötzt... wemmer sech chli informiert ond omeluegt fendt mer secher ou die omgäbig e reng wo gönschtig esch... | ||
sabs am 29.04.2010
Re: Trauringe Loos, glaub mers ich hol immer alles in dr Region bi sunscht no nie is Dütsche go poste. Aber in dr Schwiiz si mer in mehreri Gschäfter und hei nur Pech gha, so dass es uns echt abglöscht het. Jetzt hei mer es TOP-Familiegschäft!!! Und ich muess säge, mängisch isch es in dr Schwiiz so, dass sie tüend wie wenn sies nid nötig hätte.... Und i schaff au im Dientschtleistigssektor und find das schad, mir si überhaupt nid wegem Geld gange, lönd jetzt au 2000 Euro liege, also so ischs nid.... Es ist soweit am 24.09.2010 | ||
tinkerbell nicht registriert am 29.04.2010Re: Trauringe Hei sabs, esch ned en agriff gseh of dech oder so ;-) gelle ;-) | ||
sabs am 29.04.2010
Re: Trauringe Kei Problem, bi nur am schaffe und cha mi denn nid so gnau artikuliere:-) Isch au nur e Erklärig gsi.... Shcön heit er es tolls Gschäft gfunde. Ich bi e Dubach-kei Ahnig ob das Verwandti vo mir si...:-) aber wer mer chli zwiit gsi für Ring. | ||
Soefeli82 nicht registriert am 29.04.2010Re: Trauringe also ig cha d zeitzone 35 ds interlakä empfählä. dert chame sälber sägä, wiä der ring söll usgseh u us welne materialie är söll si. klar chame o sägä mir wei höchstens so und so vil usgäh und de macht är ä coole ring! sehr ds empfählä.. | ||
Frettina am 29.04.2010
Re: Trauringe Wir haben unsere Ringe im Jelmoli gekauft, da wir für die Ringe nicht viel ausgeben wollten. Unsere Ringe waren auch eigentlich nicht als Trauringe gedacht, sondern jeder hat einfach seinen individuellen Ring ausgesucht, der ihm gefällt (sonst hätten wir uns NIE einigen können). Wir haben somit pro Ring (beide aus Edelstahl, meiner mit Zirkonias, seiner mit Kohlefaser-Einlage) ca. 250.- bezahlt. Zusätzlich haben wir ein Tattoo am Ringfinger machen lassen; dieses zählt für uns mehr - und man kann es nicht verlieren. | ||
idefix am 29.04.2010
Re: Trauringe Hmm danke für eure lieben Antworten und danke für die vielen Empfehlungen. | ||
1 2 |