Registrieren | Suche | ![]() |
Was zahlet Ihr für Make up etc.? | ||
1 2 3 4 5 6 | ||
Muggi ![]() Was zahlet Ihr für Make up etc.? Hoi mitnand | ||
| ||
maju ![]() Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.? Hoi Muggi | ||
Muggi ![]() Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.? Sali maju | ||
maju ![]() Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.? ou das chunnt tür | ||
Muggi ![]() Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.? I ha dänkt i chöntre was guets tue,au lo Hoor ufe stecke loh und schminke! Usem grund will sie sich so sälte schminkt und frisiert..isch chli bös gseit aber i wot doch chli en asehnlichi Trauzügin | ||
maju ![]() Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.? jä so isch das | ||
Inessa nicht registriert am 24.02.2009Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.?
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert* | ||
Muggi ![]() Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.? Aso i ha e gueti Kollegin wo Coiffeus isch und mir da sicher wür günstiger mache..Nur i bi e heikli was so sache abelangt und sie frogt de immer mich wasi wot und bringt sälber kei Idee dri,händ immer es züg wenn ich zu ihre gang..De isch das sie 3 wuche vor mir Hürotet kei ahnig ob sie grad go Flittere gönd und id Stadt Basel am Morge zfahre hani au kei Bock | ||
Muggi ![]() Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.? Hehe Inessa Du wirst an diesem Tag die schönste sein :) | ||
Inessa nicht registriert am 24.02.2009Re: Was zahlet Ihr für Make up etc.?
und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert* | ||
1 2 3 4 5 6 |
HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.