Registrieren | Suche | Anmelden |
Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? | ||
1 2 3 4 5 .. 9 | ||
Gloeggli am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? Ja das werde ich auf jeden Fall machen. Denke auch dass ich es machen lassen werde, aber voraussichtlich erst so im Mai? Daher bin ich natürlich vorher auf deinen Bericht gespannt. Wohin wirst du gehen? | ||
| ||
peja am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? du nervsch also sicher nid.. | ||
Gloeggli am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? Danke peja; aber es get ebe scho paar Lüütlis do enne wo sech ab söttige Sache chönd närve.... | ||
Gloeggli am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? ...ich werde wahrschienli au of Zöri go. | ||
peja am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? ja das find i au seeehr wichtig.. schad cha niemerd brichte.. nid das mer dä so "gschägget" usechömet.. | ||
Gloeggli am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? das wers jo no!! Nei ich dänke das chont scho guät. | ||
Carmile am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? hey zeme | ||
Soefeli82 nicht registriert am 01.02.2010Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? hallo zämä | ||
Edelwiss am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? Das frage ich mich echt auch! Bei mir ist aber eher das Problem, dass ich extrem schnell braun werde... Wenn ich aber draussen bin kann ich es fast nicht vermeiden, dass es irgendwelche Abdrücke von T-Shirts gibt Kann ja nicht gut, von Mai bis Juli nur im Bikini mit Neckholder herumlaufen. Bin etwas im Dilemma, ob ich einfach immer langarm anziehen soll und dann dafür noch immer bleich bin, dafür keine unschönen Abdrücke habe, oder ob ich an die Sonne soll und dann halt mit Abdrücken leben muss. HAt dieses "Problem" sonst noch jemand? | ||
peja am 01.02.2010
Re: Wiä mached ehr das wäg dä gliechmässige Brüni? edelwiis u carmile; das isch wohl ä gueti frag.. han au zerscht no welle ines thermalbad mit dä mädels zum chli entspanne.. u weg dä abdruck: i würd suscht eifach mal ines studio wo die sprüehtechnik awändet frage.. i gang ebe erscht so um dä april das go probiere u die sache frage.. aber i brichte uf jede fall.. | ||
1 2 3 4 5 .. 9 |