Registrieren | Suche | Anmelden |
wie fest "pimpen" ihr eu? | ||
1 .. 3 4 5 6 7 | ||
silver83 am 15.08.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? ja, ich freu mi au druf mich mini makel chli verwindä zlo, und es git jo sö viel möglichkeitä wo eim nid gad in daugä stächen. da ich au immer chli wärt uf mis üssärä leggä, isch das sicher au nid öpis anormals den an mier. | ||
| ||
sunshine83 am 15.08.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? Vorauem isch ja zguete das mä die verschönerig ja o nach dr Hochzyt no äs ganzes zytli het und nid nume a däm Tag auso isch doch das so oder so ä gueti sach | ||
silver83 am 15.08.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? ich han mier ebä mol so nä zahpast kauft, aber diä hät so blaui chlini chügeli dinä ka, diä sind mier den unter szahfleisch grutscht, han i gar nid gern ka. nid dass es sisch komisch agfühlt hetti, nur zum aluegä, isch mier ständig ufgfallä... naja, den han i si nümä gno, oder gad nomol mit änärä normalä nochäputzt han halt mengisch chli en schadä | ||
sunshine83 am 15.08.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? das geit doch aune ab und zue so | ||
silver83 am 15.08.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? ja zum glück | ||
speedy am 28.08.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? Meine Nägel lasse ich so, wie sie sind, denn ich lackiere sie auch sonst nie. Das wäre dann irgendwie nicht mehr ich, wenn ich jetzt plötzlich mit lackierten oder sogar künstlichen Nägeln kommen würde. | ||
silver83 am 02.09.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? also, ich han etz mol fotnä aglueget und gfundä, dass mini zä wiis gnueg sind. bsunders wenn i diä vu kolegä aluegä wo rauchen also, dass mit em bleichä lon i si, und tuen au eifach die johrlich zahreinigung chli vorzüchä. | ||
bresa am 09.09.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? Hallo zusammen | ||
sunshine83 am 09.09.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? Hallo Bresa | ||
Sposina am 17.09.2009
Re: wie fest "pimpen" ihr eu? I ha no e super Tip för wissi Zäh! Meistens nötze jo die tüüre Produkt nüt oder ned vell.. i ha mol agfange einisch ide Wuche met Salz zäh butze. Eifach s Zahbürsteli nass mache und echli Salz (normals Chochsalz) dröber streue und so Zäh guet potze. Es schadet au öberhaupt ned.. | ||
1 .. 3 4 5 6 7 |