Registrieren | Suche | Anmelden |
iiladigschärtli | ||
1 2 3 | ||
romina33 am 25.08.2010
iiladigschärtli hallo zäme! | ||
| ||
Kia28 am 25.08.2010
Re: iiladigschärtli Hallo Romina, | ||
nimbini am 25.08.2010
Re: iiladigschärtli hey romina, mir händ au mega müeh gha mit de iladige! händ kei charte welle mit föteli, ring, herzli, tüübli etc..... schlicht und edel hät sie sölle si! jetzt hämer bi staufferprint.ch e charte gseh, wo eus gfalle hät und sie händ sie dänn i eusne farbe apasst und geschter hämers chönne go hole.... freu mich scho,wänn mir sie am weekend useschicke.... de service und beratig isch würklich top bi stauffer print und mir händ immer uh schnäll die gänderete versione übercho.... | ||
Soefeli82 nicht registriert am 25.08.2010Re: iiladigschärtli Hallo Romina | ||
cosa87 am 25.08.2010
Re: iiladigschärtli Hallo Mitenand | ||
eby am 25.08.2010
Re: iiladigschärtli Ich habe unsere Einladungen selber auf warmes gelbes Papier gedruckt, dann eingerollt und mit einem schönen Band festgemacht und in schöne Teelichthalter reingestellt, die ich mit Nimm2 gefüllt habe. (Der Text war dann auch mit "Nimm zwei"). Diese Einladungen habe ich persönlich übergeben. Die, die ich schicken musste, habe ich in eine leere CD Hülle getan (DVD geht auch, ist halt grösser) und mit m&ms gefüllt (Nimm2 waren zu dick..., aber sie passen in die DVD Hüllen). In diese Hüllen kann man dann noch getrocknete Blumen oder schöne Schleifen rein tun, oder was einem noch einfällt. Man kann auch schöne Konfitüren Gläser nehmen, oder kleine Fläschlein (Flaschenpost) | ||
elchalten am 25.08.2010
Re: iiladigschärtli an diejenigen, die ihre karten drucken liessen: | ||
Kia28 am 25.08.2010
Re: iiladigschärtli Mir händ öpa CHF 4.00 pro Charta zahlt. | ||
romina33 am 25.08.2010
Re: iiladigschärtli Hallo zäme! | ||
Jenny78 nicht registriert am 25.08.2010Re: iiladigschärtli I dä Papeterie Combimarkt im Amriville hetts au no lässigi Bispil für Chärtli, allerdings zum selber baschtlä. | ||
1 2 3 |