Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Liebe, Sexualität, Religion    ›   nach Hochzeit, Kinderwunsch ?
nach Hochzeit, Kinderwunsch ?
 1 .. 54 .. 106 107 108 109 110 .. 114
Canoa  am 07.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

bitte bitte...

ech werde 28gi.....werd auuuuuttttt, obwohli joooo emmer soooo vöu jönger gschetzt werde...
vor 4 Woche beni 18ni gschetzt worde ond am Wocheänd 23gi! =)

Emma13  am 07.02.2013

ihihi das isch doch nöd aaaalt immerhin hesch de grossi Vorteil

Lilly4  am 07.02.2013

und ich bin 27gi wird aber au immer viel
jünger gschetzt

lies nacher au grad schnell dure, danke canoa ...

snet  am 07.02.2013

Ich würde jetzt mal sagen, dass ihr alle noch jung seid (mich eingeschlossen, bin 25). Ich glaube ich würde mir gar nicht sooo grosse Gedanken machen, ob das Absetzen der Pille jetzt irgendwelche äusserlichen Auswirkungen hat. Pickel kann man überschminken, fettige Haare waschen und das mit der Gewichtszunahme glaube ich nicht so ganz. Als ich die Spirale rausgenommen habe, habe ich sogar 5kg verloren und habe gar nichts sonst bemerkt.

Für 2013 wünsche ich mir den ganzen Kinderwunsch gelassener angehen zu können, was aber schon noch schwierig ist, da es ja jetzt 2x unglücklich geendet hat. Nicht nur deswegen, aber auch um andere Ziele zu haben, habe ich mich noch für mein Masterstudium angemeldet und freue mich darauf.

morelia  am 07.02.2013

also für mich ist der kinderwunsch im moment sehr gross. für meinen gg und mich ist klar, das wir bis zur hz warten wollen (mai 2014). im oktober 13 habe ich einen regulären frauenarzttermin, ich werde meine gynäkologin darauf ansprechen, das wir nach der hz ein kind wollen und sie fragen ob es schlau wärä die spirale erst nach der hz rauszunehmen. ich denke sie wird mich schon gut beraten, auch zum thema folsäure. mal schauen was sie meint...

Canoa  am 07.02.2013

Liebe Snet danke das ist Balsam für die Seele...=) Man ist ja nur so alt wie man sich fühlt und ich fühle mich heute extrem jung, weil ja bei uns die Fasnacht im vollen Gang ist! =)
Ich wünsche mir auch, dass ich das Thema nicht zu verkrampft angehen werde...Vor dem habe ich schon Angst...Es tut mir leid, dass es bei dir schon 2x nicht schön geendet hat.

Ohhh sooo cool für was för es Studium hesch di jetzt agmäldet?

Ech ha jetzt gnueg vo Witerböudige...Morn hani nämli grad s letscht mou Schuel...juppppiiiii

elea  am 07.02.2013

hallo zeme

ha mer die gedanke au scho gmacht (mer hürote em september) i be jetzt 27i.
i wet definitiv no warte met pille absetze bes nach de hochzit. hürote esch gnue stressig ond wenni de mol schwanger be denn wettis chöne gnüsse. au wördi ned wele ade hochzit of alkohol verzechte! fende das ghört zomene fescht!
i werde de nach de hochzit mol met de FA rede wie me das muss mache met em absetze. i ha jetzt d pille 11 johr lang gno, aso goni eifach mol devo us dass es es zitli goht bes sech mi zyklus ipendlet.
was i euch aber eigentli ha wele sege esch, hey mädels er send no sooo jong! ;) ob er s chend met 25i oder met 28i bechömet esch doch egal! babys chömet sowiso denn wens wend ond ned denn wenns eus passt!
ond no öpis witers, es cha si dass es sofort ischloht (kolegin vo mer esch nach 1monet schwanger worde), de gehts aber anderi wos sehr lang goht (arbeitskoleg üebt set öber 2 johr). ond genau vo ehm wetti chorz verzelle. er ond sini frau hend eigentli nome ghürote well si onbedengt e familie hend wele. si het de au d pille vor de hochzit abgsetzt und het de ade HZ mega angst gha dass si schwanger chönt si ond het kes gläsli wii tronke zom astosse! naja ebe ond wie gseit das esch jez 2 johr her ond si esch emmerno nonid schwanger! probieret euch ned z stresse! ha au emmer denkt met 28i wetti de mami si, ond jetzt wonid e 28 werde füehl i mi nonid 100prozent bereit...

Emma13  am 07.02.2013

Das zlese het jetzt echt guet tah, elea... ich gsehs genauso aber ich kenn mich und ich weiss das ich mich schnell i öpis chan inesteigere. S chunt wie's muess cho, bin mir au bewusst dases längeri Ziit chan dure bises ischloht und wahrschinli machts nöd würkli öpis us öbi d Pille im Mai absetze oder im September. Ich wünsch mir würkil das ich das so glasse und gspannt wie möglich chan agah, ich glaub halt au je meh mer sich Druck macht, desto schwieriger isches. Aber ebe, das isch nöd stürbar...

Ich glaube ich wird au bis nach de Hochziit warte, so chani s Fescht in Rueh gnüsse und d Ziit nacher au echli für di psychischi Erholig nutze :)

Canoa  am 07.02.2013

du hesch scho rächt, es schloht denn i wenns wot ond ned wenns eus passt!
Es chond so wies muess ond das esch au guet so!

wievell Chend wetted denn ehr?
Ech hätt gärn 4 !=) Aber äbe ech ha no keis ech cha jetzt scho säge 4, vellecht hani nochem erste scho gnueg, wasi aber ned dänke, ech liebe Chend öber alles! =)

Emma13  am 07.02.2013

4 isch also ä stolzi Zahl canoa wow

Mir hend ehrlichgseit nie über d Azahl gredt, ich glaube das werdemer mite Ziit feststelle, mir fanget mal mit 1 a, de Rescht wird sich denn ergeh :)

1 .. 54 .. 106 107 108 109 110 .. 114

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.