Registrieren | Suche | Anmelden |
nach Hochzeit, Kinderwunsch ? | ||
1 .. 55 .. 108 109 110 111 112 .. 114 | ||
Braut2013 am 07.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? Ich ha Pille vorem Hochzit abgsetzt (letschte Ouguscht). Chlini Pickeli hani leider immer no (am Rugge vor allem), süsch aber keni Veränderig. Und es muess also nid si, dass dr Zyklus nach langer Pilleiinahm lenger het zumsech iipendle. Bi mir ischer nach 10 Jahr Pille vo Afang aa grad wider regelmässig gsi. Ich beröies nid, dasi d Pille abgsetzt ha. Klar im schlimmschte Fall hani halt mini Mens am Hochzit (was nachdr jetzige Planig zum Glück nid so usgseht ), aber i bi froh wenigschtens ds wüsse, dasi e regelmässige Zyklus ha. O weme de trotzdäm nid weiss, wenns iischlaht. Bi mir wüsse leider scho rächt viili, dasi e starche Chinderwunsch ha..das isch irgendwie so schwirig zum verberge, weni fasch usflippe weni es Baby gseh Ha schochli Angscht, dasimi de unter Druck gsetzt füehle. Aber gloub mini Kolleginne si iifüehlsam gnue, dass si nid immer wärde nachefrage..si wüsse, dasis ihne de scho säge wenns mal sowit isch. | ||
| ||
Canoa am 07.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? Be mer esch es bem letschte Absetze werklech schlemm gseh, 3 Mt ohni Mens, extremi Pickel am Rögge ond am Gsecht...es chond werklech ganz druf ah! Wönsches niemertem... | ||
Braut2013 am 27.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? Hoi zäme! | ||
valey am 28.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? Ey Braut2013 | ||
elea am 28.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? mer send eus nonid secher aber hend au shco devo gredet dassi nach de HZ pille velecht mol absetzte. aber eigentli ned well mer sofort es chend wend, sondern well jo de körper au es momentli brucht zom sech omzstelle ond i wet mi ned selber müsse stresse. aber konkret ofes baby hearbeite werde mer denne nonid... | ||
snet am 28.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? Ich möchte eigentlich auch nach der Hochzeit wieder loslegen. Momentan sieht es aber nicht so aus, dass ich grünes Licht vom Arzt bekomme für den nächsten Veruch. Auch habe ich das Gefühl, dass es wahrscheinlich nicht schnell einschlägt, da ich momentan an nichts anderes denken kann und weiterhin auch Angst habe, wieder schwanger zu werden. | ||
Canoa am 28.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? Snet das gloub ech der gärn, ech wönsche der werklech vo Härze alles Gueti ond das gli alli dini Wönsch i erföllig gönd! | ||
Lus nicht registriert am 28.02.2013Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? Bi üs wirds sicher no mindestens 2 Jahr nachem Hochzyt gah bis das Thema wett agah... | ||
Emma13 am 28.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? Mir hend das scho sehr oft besproche und hend entschiede, das ich im September, nach de Hochziit d Pille absetze. De Körper brucht denn sowieso nochli Ziit zum sich ipendle und wenns denn ischlat, denn simmer beidi glücklich aber stresse wettemer eus nöd, sind ja beidi no so jung :) ich freumi aber au scho riesig uf die Ziit, für eus isches klar dass mär denn bald mal es Baby möchtet... | ||
elea am 28.02.2013
Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ? lus dini istellig fendi cool! soscht fönd doch d fraue schnell emol avo hüpere wens of di 30i zuegönd. i werd da johr au 28i ond denke mer obi jetzt met 28i oder met 32 mami werde, das ändere nüt a mer ond s chend fendet mi wege dem au ned cooler ;) | ||
1 .. 55 .. 108 109 110 111 112 .. 114 |