Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Liebe, Sexualität, Religion    ›   Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung
Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung
 1 2 3 4 5 .. 9
juni07  am 03.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

@dia: Ich weiss nicht ob ich Dir per se einen Rat geben kann.
Eigene Kinder habe ich (noch) nicht. Ich bin mit weiteren 3 Geschwistern gross geworden und bin daher eher für eine Familie, aber es ist wie Du es sagst. Man hat einen eigenen Lohn, den man nur für sich selber aufwendet und kann grosse Reisen machen, Ski fahren gehen, etc etc. Hier würde automatisch eine Einschränkung kommen und ich denke auch, dass die meisten bereit sind eine solche Einschränkung hinzunehmen. Ich denke auch, so habe ich das von vielen gehört, dass gerade das Hobby Motorrad mit einem Kind in den Hintergrund gestellt wird, auch daher dass es ein risikoreicher Sport ist.
Zudem ist es so, dass wir Männer auch mit 50 Vater werden können und müssen nicht auf eine biologische Uhr schauen, daher drängt es bei uns auch nicht so und das ist mitunter noch ein Problem.

Versuche mit Paaren zu sprechen die Kinderlos sind und vielleicht 50 bereits überschritten haben - dort ist die Erfahrung so, dass viele es bereuen keine Kinder gekriegt zu haben. Weil ein Kind wird zu einer neuen Lebensaufgabe, bzw. ein neuer Inhalt.

Das sind so meine Gedanken dazu ;)

lg juni07



dia

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

Vielleicht kommt da ja auch das einzelkind aus ihm raus...
Obwohl wenn er unsere kollegen sieht mit kinder, findet er es auch süss. Ich hoffe es macht bei ihm auch noch "klick" und er kann sich für gewisse hobbys trennen!
Ja, meine biologische uhr tickt nicht gleich, habe noch ein wenig zeit...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 03.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

liebi dia

oh je, lass dich fescht drucke vo mir, das isch würklich e verzwickti situation! ich bin ja momentan in ere ähnliche, allerdings isch es bi eus umgekehrt, ich bin mir nüme sicher, ob ich überhaupt chind will und min maa hät letschti gmeint, mir müessed jetzt chli vorwärts mache mit chinder übercho

ich verstah din maa halt insofern, wil ich au rächt ego bin und ich chans mir momentan so gar nöd vorstelle, uf mis läbe z'verzichte, wils mer eifach guet gfallt momentan, so wies isch und grad mit 36i isch es au nöd so eifach, uf eimal müesse uf dieses und jenes z'verzichte! andersits dänk ich mir, wänn dänn es chind emal da isch, wird sich s'läbe sowieso automatisch ändere, meh git s'geld andersch us, ich dänke, mir würded nüme so go reise gah wie jetzt, shoppe wird ich dänk au eher für d'chind als für mich, uswärts go ässe gaht meh au nüme soviel... sprich, s'finanzielle wird sich verlagere und da wirds au mit eme nöd allzu höche lohn möglich si, e familie z'ernähre! mir händ kollege, da verdient de maa nöd emal soviel wie ich und d'frau verdient villicht no es mill dezue, also händs nöd grad de huufe und trotzdem wird so e 4-chöpfigi familie über d'rundene bracht und ich han au nöd s'gfühl, dass sie uf irgendwas müend verzichte...

ok, bi eus mach ich mir eigentlich kei gedanke wägem finanzielle! sondern es isch würklich eifach s'problem bi mir, dass ich nöd weiss, ob ich bereit bin, soviel jahr vo mim läbe *ufzgäh*! ja ich weiss, wänn das jetzt mamis oder werdendi mamis läsed, werdeds mir säge, ich gäbi mis läbe ja nöd uf, es wird andersch und es chind git mir das, wo mir suscht niemer chan gäh! aber ebe, ich bin zfriede so, wies momentan isch und ich han echt angscht, dass ich z'churz chume! und dänn chunnt ja no dezue, dass ich nöd erscht 22i oder so bin und nonig viel erläbt han, nei ich bin bald 33i und bin viel gsi go reise, han au suscht viel erläbt und s'läbe gnosse bis jetzt, aber irgendwie händ sich die gedanke i de letschti eifach igschliche....

villicht will ich au eifach nöd i de topf inegrüehrt werde, vo wäge, hürate und grad schwanger si! das gaht mer halt au irgendwie gäge de strich, aber da han ich mini eignig meinig und schlussendlich muess es jede so mache, wie er will! ich finde halt, ich han min maa nöd ghüratet, wil ich i ihm de papi vo mine chind gsehn, sondern ich han ihn ghüratet, wil ich ihn liebe und wil ich mit ihm will mis läbe verbringe und wils eifach stimmt bi eus.... weisch wie ich meine?

aber dänn dänk ich au wieder, was passiert, wänn ich dänn 40i bin und uf eimal de drang han zum chinder ha und dänn klappts nüme, wil mini biologischi uhr abgloffe isch?! hach dia, es isch würklich es schwierigs thema, villicht hani dir jetzt mal no die ander perspektive chönne nöcherbringe.... aber klar, bime maa lauft die biologisch uhr natürlich au nöd so rasch wie bi de fraue.... es isch nöd eifach *seufz*!

ich hoffe, dass du und din maa uf en gmeinsame nänner werded cho, dass ihr eu und en gmeinsame weg chönd finde.... gib ihm no chli zyt, sprich das thema a, säg ihm, dass du gern es chind willsch! lönds doch eifach mal druf acho, villicht klappts ja dänn au gar nöd, das weiss meh ja nie, aber dänn händ ihrs nöd unversuecht lah.....

liebi grüessli
nimbini



dia

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

Oh nimbini, du sprichst mir aus der seele! Eigentlich wollte ich ja auch nicht unbedingt kinder, war nie abgeneigt aber es war auch nicht mein grösster wunsch! Ich konnte mir am anfang (auch jetzt noch einwenig) nicht vorstellen, dass ich auf mein leben verzichten möchte. Aber rund um mich herum haben alle meine kolleginne. Kinder bekommen und wenn ich die so sehe, wünsche ich es mir doch irgendwie!
Was mein grösstes problem ist, oder was mich traurig macht ist: dass ich mich mit dem gedanken befassen muss gar keine kinder zu bekommen wegen meinem gg (da bin ich halt ego)! Ich könnte mit dem gedanken leben, wenn ich keine kinder kriegen kann und es klappt nie. Aber dass ich auf etwas. Erzichten muss nur weil mein gg ein ego ist, ist für mich noch schwierig. Obwohl ich mein lebensstil zu zeit sehr geniesse, aber wie du auch schon gesagt hast, wenn man ein kind hat verändert sich alles und es ist nicht schlimm, weil man dann ein kind hat wo man liebt!
Aber der gedanke in unseren tollen wohnung zu bleiben, reisen, shoppen und alles machen zu können wo man lust hat ist schon auch verlockend! Ach, ist wirklich eine verzwickte sache!! Vielleicht reagiere ich auch so, weil ich es nicht bekomme was ich will und ich immer schon gedacht habe, ich werde mal eine familie haben. Aber du hast recht, ich habe mein mann aus liebe geheiratet (ehrlich gesagt habe ich ihn nie als papi gesehen)
Ich lass das thema mir mal sacken und ihm zeit zum sich gedanken zu machen!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 03.01.12 21:16



Schlumpf79  am 03.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

Hesch recht Dia, vielleicht muesch dier mal alles lah sacke lah, au dReaktion vo dim GG! Wie öpper scho erwähnt het, er het wenigstens mal es Budget ufgstellt, ned grad vo Afang ah Nei gseid. Wer weiss, vielleicht ratterets au chli i sim Hirn...
Mer könnet au es Paar wo nid emal sovil verdient wie ech und hend 3Chind, gönd sogar mind. 1x pro Jahr id Ferie. Müend au ned uf alles verzichte.

Hoffe er gfindet zäme e Lösig wo für beid stimmt...

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich



nimbini  am 03.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

hihi dia, bei mir ist es grad umgekehrt! ich wollte früher immer kinder, diese einstellung hab ich erst die letzten monate bekommen, als ich eben meine kolleginnen schwanger oder mit ihren kindern gesehen habe und ich miterlebe, auf was sie alles verzichten und klar, die meisten sind schon sehr glücklich mit ihren kindern, aber letztens hat mir ein arbeitskollege gesagt, dass er und seine fraue, wenn sie nochmals zurück könnten, sich gegen die kinder entscheiden würden! also er liebe sie über alles und würde die beiden nicht mehr hergeben, aber eben, sie würden es heute anders machen! und ich fand das so ehrlich, das sind nämlich leider die wenigsten! und eine andere kollegin meinte, wenn sie und ihr mann nochmals zurück könnten, dann hätten sie nur eins oder gar keins (sie haben im frühling ihr zweites kind bekommen)... ja und wenn ich dann noch solche aussagen höre, dann mach ich mir schon so meine gedanken! wenn mir kollegen sagen, wir sollen unser leben geniessen, sollen so oft reisen, wie wir können, es werde irgendwann nicht mehr so sein.... das gibt mir wirklich zu denken und ich höre es leider immer mehr! eine andere kollegin meinte zu mir, wenn sie keine kinder hätte, wäre sie single (scheint mir auch eine sehr glückliche beziehung zu sein)......

natürlich habe ich auch kollegen, die total happy sind mit ihren kindern und das toll machen und sich nichts anderes vorstellen könnten, als ohne ihre kinder! aber ich werde wohl nie ein vollzeitmami sein, dazu bin ich einfach nicht der typ! ach es ist eine verzwickte lage! aber kommt zeit, kommt rat... ich bin mir auch sicher, dass wenn es bei uns einschlagen würde, ich mich bestimmt nach dem ersten schock total freuen würde und total aufgehen würde in dem thema... aber das ist halt so ein endgültiger entscheid, ein kind kann man nicht einfach zurückgeben, es wird einen den rest des lebens begleiten, ob es einem gefällt oder nicht.... phuuu heikles thema, ich weiss! führe das thema in letzter zeit übrigens auch sehr oft mit meinen freundinnen..... weils mich einfach momentan sehr beschäftigt!

lg nimbini



livipivi

nicht registriert

am 03.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

@ Dia und Nimbini

ich has ja au plötzlich nüme pressant- ähnlich wie du Nimbini- evtl. ned ganz so drastisch. Aber ich mues sägä- wenn s jetzt plötzlich würd heisse es git definitiv keis wells ned gaht, wär ich furchtbar truurig. Sicher im erste Moment.
Was gits schöners ame Mensch wo sis eiget Fleisch und Bluet isch- s Ebebild us de Liebi vo Maa und Frau- s Lebe z zeige- ihm en guete Start is Lebe z ermögliche und hoffenltich später mal Grosschind z becho als Dankeschön
Wo min Maa zu mir gmeint het, anderi schaffeds au und er wett nüme ewig warte- hets mir scho en Knopf wieder echli uftue und ich chan mir jetzt wieder schneller vorstelle doch Mami z werde.

Und es isch wie vieli scho gseit hend, s Mami vo üsem Müüsli z.b. isch mit 21 mami worde- het 2 Jahr ned gschaffet- klar min Maa het au Unterhalt zahlt, aber sie het mega unde düre müese- jetzt het sie au ghüratet und en liebä Maa gfunde und s zeite Baby becho.
Sie hend au ned viel- sie schaffet 2 Täg und er isch us DE und Lagerarbeiter- und sie gönd trotzdem all Jahr mal id Ferie. Hend sich es neus Auto chöne leiste und lebed inere herzige Wohnig.
Und sie sind e mega herzigi jungi Familie.

Wenn sie das schaffed- schaffed mir das au!

Dia- ich denke es ratet dir alli s glieche, lass eu beidne Ziit und reded viel- ich glaube wo d Liebi zwüsched Maa und Frau isch- gits au e Lösig

Guet Nacht ihr alli

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Carmile  am 03.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

hey dia

ojemine, verzwickti situation, die wie ich find aber gar nöd schlecht isch, will mer sich denn würkli intensiv mit dem thema usenand setzt und nöd eifach nur di romantisch rosa brille ufsetzt. i glaub es liegt nöd nur a de männer, dass sie alles haargenau möchtet durerechne, das chan durchus au bi wibliche gschöpf dä fall si :-) min gg und i hend scho jensti kalkulatione gmacht inkl. sparplan für es huus. nur scho bi dem thema schints mengisch eso, als würd me nie ufen grüne zwiig go, es goht alles länger als denkt und me mues me abstrich mache. i bin dä überzügig, dass me bis zumene gwüssne level uf jedem lohnlevel sgfühl het me heb zwenig, eifach, will mer automatisch immer sin lebesstil apasst.

denn denki mer amgis, wie denn das chunt, wenn i mol es paar monet nümm schaff und däno teilziit und muetter bin, so drastischi lohnerhöhige chan min gg gar nöd hikriege dass mer im endeffekt glichviel hend wie momentan :-) das isch def. en lohn wo es sich guet mit lebe loht und i chan mi gar nöd beklage, aber ebe, me gegeüber wär mer jo nie abgneigt. was mer üs eifach ganz klar überleit hend was wem vo üs sehr wichtig isch, woruf mer nöd wönd verzichte, uf was mer aber au chönd verzichte (dä punkt isch ebeso wichtig) und wie mer svermöge chan vermehre bzw. me däzueverdiene. villicht loht sich jo bzgl. dem punkt no öppis umeschrübele?

i chönt mer wie au dlivipivi vorstelle, dass din gg sich es bitz id ecke drängt fühlt, es isch e grossi finanzielli belastig wo näbt de ganze verantwortig uf eim zuechunt, es goht nöd nur um dhobbies, sondern au um di eigning zuekunft, denn spöter emol umd pension wo mer hützotags näbst de AHV und pensionskasse no zuesätzlich mues ufd site legge. das isch au sones thema wo mer oft gedanke drüber mach und gad mit chind stigt natürli es verantwortigsgfühl stark a. denn weret theme wie lebesversicherig, gueti krankekasse und und und ebefalls wichtiger. i verstoh ihn daher sehr guet. i würd eifach mol abwarte, mit kollege offe und ehrlich drüber diskutiere wo chind hend, wie sie das handlet. und die budgetkalkulatione, die sind würkli immer erschreckend - nur leider sind sie meistens eh scho sehr knapp berechnet. also mer chämet mit de vorgschlagnige beträg nur sehr schwer ume (und i mein dämit nöd chicki ferie und tolli wohnig, sondern di ganz simple berechnige für krankekasse, esse, coiffeur, kleider, wiiterbilidge etc.).

kopf hoch,

Grüesslis

Carmile



jusi  am 04.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

oh je dia… das tut mir leid für dich!

bei uns war das immer genau andersrum… wenns nach gg ginge, hätten wir schon zehn aber langsam aber sicher kommt der wunsch irgendwann mal ein kind zu haben bei mir schon durch… wir werden uns aber sicherlich noch bis nach der hz und der reise zeit lassen.

vielleicht braucht dein gg nur ein bisschen mehr zeit zum sich damit abzufinden… vor einer zeit habe ich auch gesagt ich werde nie eines meiner hobbies (bin z.b. in drei vereinen) aufgeben etc. heute ist für mich klar, dass alles einfach nicht geht, aber ich brauchte einfach die zeit um mir das bewusst zu machen, mich damit auseinanderzusetzen und zu entscheiden, was mir wichtiger ist, resp. ob verzichten kann/will…

ich denke auch, lass deinem gg zeit und sprich von zeit zu zeit wieder mit ihm darüber… hoffe ganz fest, dass für euch beide alles gut kommt



insomnia3  am 04.01.2012

Re: Plötzlicher Kinderwunsch von mir, aber von GG nur Abneigung

Oje Dia, das tut mir sehr leid, was Du momentan durchmachst. Ich kann Dich irgendwie gut verstehen. Bei mir waren Kinder auch lange kein Thema, ich habe nach dem Tod meines Pferdes, das irgendwie wie ein Kind für mich war, begonnen das Leben zu geniessen mit reisen etc. (natürlich habe ich es auch vorher schon genossen, aber aus finanziellen Gründen wegen dem Pferd hald sehr eingeschränkt) und ich dachte mir auch, dass ich das alles nicht wegen einem Kind aufgeben möchte. Aber bei mir kam der Kinderwunsch fast von heute auf Morgen, vielleicht auch wegen der inneren Uhr?! Keine Ahnung, es war einfach plötzlich da. Mein GG hat schon gesagt, er wolle auch mal aber es müsse nicht gleich „sofort“ sein (genau wie das heiraten). Beides (Heirat und Kinder) habe ICH selber zugegebenermassen etwas forciert, aber ich habe nie meinem GG etwas aufgezwungen aber ich habe ihm einfach erklärt, dass es mir wichtig ist, dass wir uns langsam mit dem Thema Kinder auseinandersetzen und sicher VORHER heiraten und auch, dass ich die Beziehung überdenken müsste, falls er nie Kinder haben wolle. Ich bin zwar „erst“ 30 aber ich wollte nie ganz spät Kinder haben. Ich habe mir auch oft Gedanken über das Finanzielle gemacht, aber ich habe mir einfach immer gesagt, dass andere das auch schaffen mit einem weit tieferen Lohn als mein GG hat!

Ich finde es auch sehr traurig, dass Dein GG so gar nicht bereit dafür ist, auf gewisse Sachen zu verzichten, was zugegebenermassen mit einem Kind wohl oder übel wohl nötig sein wird.

Kannst Du nicht mit ihm darüber sprechen und ihm klar sagen, dass Dich Deine Reaktion sehr verletzt hat? Was mir durch den Kopf geht: warum wollte er heiraten aber keine Kinder? Nicht falsch verstehen, für mich hängt beides auch nicht so eng zusammen, aber WENN er schon so aufs Finanzielle schaut, lohnt sich verheiratet kinderlos sein ja auch nicht wirklich.

Übrigens finde ich persönlich, dass man durchaus ein wenig „Druck“ machen kann. Ich finde hald, dass zu einer guten Beziehung auch dazu gehört, dass man einigermassen gleiche Ziele im Leben hat. Eine Beziehung mit einem Mann, den ich über alles liebe, aber der z.B. absolut keine Kinder will und ich will unbedingt, das funktioniert in meinen Augen nicht (zumindest nicht für immer). Das sollten sich aber auch die Männer im Klaren sein, dass da schon auch mehr dazu gehört (eben auch mal auf etwas verzichten etc.). Und mit 36 erst recht! Das ist meine Meinung, ich hoffe es kam nicht zu hart rüber.


Eine tiefe Beziehung kann nur halten, wenn sie täglich neu begonnen wird.
*** 11.11.2011 ***



 1 2 3 4 5 .. 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.